Hier foto's van afgelopen les ( zaterdag ).
Het ging echt supergoed!!! ( Alleen rij ik opeens met kapstokken
....volgende les dus niet meer
) En het ging veel beter dan het op de foto's eruit ziet..maarjaEven voor de duidelijkheid: Paloma is een 6 jarige merrie gefokt door de manege. Ze heeft dus altijd al manege lessen gelopen en wordt ook veel door beginners gereden want zo als de meeste manegepaarden is ook haar instelling : Alles is prima..zolang ik maar niet te veel hoef te doen

Bij ons in de les ( hoogste les junioren) wordt veel aandacht besteed aan achterhand eronder zetten en lage lijnen rijden en dat is voor Paloma heel erg moeilijk. Ik merk wel dat het steeds me beter lukt haar goed ( iig 'beter') te laten lopen...en dat is een machtig gevoel...Des te meer omdat ik merk dat Paloma er ook plezier in begint te krijgen
Maar goed...dit was ff een kort verhaaltje..nu de foto's

Hmmzz...wat doet die hand op mijn heup....

Oow..trouwens..die pianohandjes komen omdat ik met me limkerringvinger in een spalk zit...Da's even een tijdelijke oplossing

...Euh eigenlijk was het de bedoeling om haar voorhand naar binnen te zetten op een volte...hahaha 't is meer hoe druk je je schoudder zo ver mogenlijk weg

Laatste deel van me slangenvolte

Teugels egt perfect op maat

Dit is al iets lager

Dit vind ik een mooie foto...voor Paloma's doen is dit dus haar achterhand er geweldig goed onder zetten

ff stappen tussendoor

Toen moesten je beugels op maat voor verlichte zit

Voila...verlichte zit

En dit was vlak voor het aan de lange teugel uitstappen...
Hoewel het op de foto's niets bijzonders lijkt liep ze in de les beter ( lager) ..jaja ik spiek ook in de spiegel..
Had nog complimentje gehad van met instructrice..dat het zoow goed ging..ikke helemaal trots op Paloom

Nou dit was ut weer...tips/commentaar altijd welkom
liefs...
Djoon + Paloom

) Ik vind die eerste foto ook wel mooi hoor
:~
)
) paardje gaat in verzet.. ook tegen aangalopperen.. en dat is ook gewooon leuk