Ik ben een echte allrounder, want na mijn laatste springtopic, [SPR-ITP] Hoogterecord op Manege Groenewoude , volgt nu mijn dressuurtopic
Aangezien ik 2 weken de pony van mijn beste vriendin rijd, omdat ze op vakantie was heb ik een andere vriendin maar even overgehaald om foto's te maken en die hier te showen
Pimmetje loopt L2, maar ik rijd hem niet vaak, dus wees een beetje lief voor ons
Hij heeft problemen met zijn achterhand onder zijn lichaam te plaatsen, waardoor hij snel op de voorhand loopt. Dit gaat al beter, maar tips mogen altijd alleen moet er dan wel rekening worden gehouden met dat ik hem niet wekelijks/maandelijks rijd. Ik werk er nu vooral aan om hem op de achterhand te krijgen in plaats van op de voorhand en hij drukt zijn rug heel snel weg, dus as ik deze foto's terugkijk ben ik heel blij om te zien dat hij zijn rug op (bijna) geen foto uitdrukt 
Over naar de foto's:
We begonnen binnen, maar buiten zouden de foto's een stuk mooier worden, dus zijn we na een kwartiertje naar de buitenbak vertrokken

1. Eerst even instappen met Thimo en Jake, haha

Op naar buiten

2. Pimmetje vond het allemaal wel leuk buiten, lief paardje

3. Geen flauw idee waar ik naar kijk
Hij heeft wel een actief achterbeen hier 

4. Lekker ontspannen, helaas wel op de voorhand

5. Achterbeen mag actiever, maar verder vind ik dit wel een fijn beeld

6. Volgens mij keek ik of mijn voet er nog aanzit ofzo
Dit vind ik echt een hele mooie foto, afgezien dat ik naar beneden kijk

7. Stukje middendraf, hij vertrekt hier heel fijn van achter!
Zadel lijkt niet goed te liggen hier, maar het is allemaal opgemeten, dus het past echt

8. De enige (bijna) gelukte galopfoto

9. En dan lekker uitdraven, was best trots op Pimmie

10. Nouja, vooruit dan. Nog een leuke foto van Thimo en Jazz, de pony van Pascaline ( Pistasche @Bokt)

Reacties en tips vinden we leuk, maar wees lief voor ons
.