Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lara_Silver schreef:dat denk ik eigelijk ook ik heb dit namelijk al een tijdje mij instructeur zij eens tegen me `stop met `dingen` doen en ga gewoon is naar voren kijken en van je hand naar je been toe rijden ik deed dat en het ging meteen een stuk beter vandaag deed ik dat ook een stukje en ik vond dat dat hielp, ik heb daar helaas geen filmpje van maar ik doe gauw te veel dus denk en hoop dat dat gaat helpen!Ik ben benieuwd hoe het paard zou lopen als je hem een rustige en stabiele aanleuning aanbiedt, ipv naja toch een beetje raggen de hele tijd. Ook blijf je drijven zonder van voren op te vangen. (je handen zijn immers constant in beweging) Ik weet bijna zeker dat het beeld van kreupelheid dan minder zal worden. Mocht je niet zeker zijn gewoon even de VA bellen.
Dav schreef:In het eerste filmpje mankt hij meer als in je 2e geplaatse film.
Je lijkt ook op het verkeerde been licht te rijden.
Goeie vergelijking is een filmpje waar je hem los ziet draven en als het kan ook wat meer inzoomen,nu is het beeld nog vaak ver weg.
dressuur518 schreef:Lara_Silver schreef:dat denk ik eigelijk ook ik heb dit namelijk al een tijdje mij instructeur zij eens tegen me `stop met `dingen` doen en ga gewoon is naar voren kijken en van je hand naar je been toe rijden ik deed dat en het ging meteen een stuk beter vandaag deed ik dat ook een stukje en ik vond dat dat hielp, ik heb daar helaas geen filmpje van maar ik doe gauw te veel dus denk en hoop dat dat gaat helpen!Ik ben benieuwd hoe het paard zou lopen als je hem een rustige en stabiele aanleuning aanbiedt, ipv naja toch een beetje raggen de hele tijd. Ook blijf je drijven zonder van voren op te vangen. (je handen zijn immers constant in beweging) Ik weet bijna zeker dat het beeld van kreupelheid dan minder zal worden. Mocht je niet zeker zijn gewoon even de VA bellen.
In ieder geval succes! Roos18 schreef:Joolien schreef:JottumDit soort tips kun je beter achterwege laten en ik hoop dat je dat zelf niet zomaar doet
Nou bij sommige paarden helpt dat als je paard zijn hoofd schudt!Nou ik heb dat niet nogdig met een z paardje