Ondertussen zijn we al een paar keer op jumping gegaan. Van zijn 5 jumpings heeft hij 1 beker en 3 lintjes thuis gebracht, wat dus wel mooi is in het beginstadium. hij doet het enorm graag. Nu hebben we vorige week een beetje gesprongen, want da was wel effe geleden door de examens enzo. En eerlijk, hij heeft al betere dagen gehad, maar hij sprong wel goed!

Ik heb de foto's proberen te uploaden, maar omdat die uit een filmpje kwamen waren ze te klein voor 'mijnalbum'.
Dus hier is het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=5rrm2xNeRYE
Het waren 3 sprongen van 1m.
Dubai heeft een goed tempo nodig, anders komt hij altijd in de voet. Hij is nogal klein en als hij traag afkomt is hij nogal onzeker. En hij springt liever ietsje ruimer, zijn laatste 3 passen neemt hij ook heel zichtbaar, wat ik goed vind, want binnen een jaartje verwacht ik op jumping toch 1m20 te springen en zal hij die kracht zeker nodig hebben. Ook heeft hij een 'zeer beweeglijk hoofd'. Maar dit ook niet altijd, maar eigenlijk ondervind ik daar geen zware problemen van, hij doet z'n hoofd omhoog voor de sprong, en ook hier heb ik geen problemen mee en is voor hem juist een voordeel tijdens het springen.
Dus, brand maar los, maar blijf vriendelijk AUB.

Dus we zullen zien hé