,dus heb al m'n moed verzameld en heb aan de fokker gevraagd of ik wat met haar mocht 'aanklooien'.Nou heb ik haar gisteren dus een kleine 10 minuten aan de longe gezet.Eerst linksom lekker laten stappen en een rondje laten draven,ze liep lekker ontspannen met d'r hoofd naar beneden.Maar toen rechtsom,stappen ging nog wel,maar toen liet ik er even draven en heb gewoon even de andere kant op moeten kijken(kon het niet aanzien
).Maargoed ik heb eigenlijk wat tips nodig over hoe ik haar soepeler kan krijgen en hoe ik de 'training'op moet bouwen,hoeveel dagen longeren enz.?Ik moet er wel rekening mee houden dat ze geblesseerd is geweest aan haar rechtervoorbeen en dat ze in maart moet veulenen.Ik werk eigenlijk ook alleen met d'r om d'r beweging te geven en soepeler te krijgen.Van rijden is er nog helemaal geen sprake voorlopig.Alle tips zijn iig welkom!
Ik heb het ook met een van onze dravers gedaan, en dan met slof. Tussen de benen vast maken, door het bit en dan aan een singel vast. Gewoon heel losjes beginnen en langzaamaan kan je wat stelling gaan vragen. Vaak helpt het al als je hem gewoon los laat hangen. Belast haar slechte kant idd nog niet teveel, misschien alleen stappen op die kant?

Iig bedankt voor de tips,er stonden een paar hele bruikbare tussen
) is 14 jaren jong en haar ouders zijn: Heeres en Ushi(nog iets)
.