Verbeterpunten.
- Activiteit, in het begin is hij erg traag, op een gegeven moment word dit wel beter.
- Minder diep.
- Buiging/stelling
- Galop
- Ontspanning
- Mijn houding, ik vind het erg moeilijk om op hem te zitten. Ook mede door het springzadel, dit zadel past hem goed dus moet ik het maar even meedoen.
Jacco gaat erg graag hangen en maakt zich best wel sterk, ik heb zelf een beperking rechts waardoor ik weinig kracht heb. Door hem lekker actief te laten lopen word dit wel minder, gelukkig. Daarom loopt hij soms wel teveel over tempo. Maar zodra ik hem terug neem gaat hij gelijk hangen en is hij achter veel minder actief. We zijn vooral bezig met het feit dat hij op eigen benen moet lopen, actief en lekker ontspannen.
Nu 2 korte filmpjes. De eerste is van een week terug, en de andere van deze week ergens een keer. Ik heb hem in totaal 2x bandages omgedaan sinds ik hem heb, en dus toevallig op beide filmpjes
Het tweede filmpje is helaas erg donker, maar hier zie je wel goed dat hij telkens te diep komt, hier was hij dan ook erg sterk. Aan het einde laat ik hem halsstrekken, alleen hij komt omhoog mede omdat de teugels te kort zijn en ik ze dus eigenlijk niet vast kan houden -,- Iemand een suggestie waar je extra lange teugels kan kopen? xd Ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van handig tips en opmerkingen
.