Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eenitraM schreef:Oeh wat een leuk paard!!
Paard spoort af en toe niet helemaal. De achterhand zwaait uit en hij loopt scheeft. Daarnaast kanteld hij enorm zijn hoofd. Ik weet niet of je dat door hebt?

) paard niet helemaal lekker aan de hulpen staat. Je spoort aan als een malle maar krijgt nauwelijks reactie. Ik zie je ook 0 keer een tikje geven terwijl ze gewoon door je heen dendert. Ook heb ik het idee dat ze niet heel goed reageert op je teugelgebruik en je er letterlijk je handen volaan hebt.BaileyMix schreef:Ik vind het niet direct heel fijn ogen, maar kan niet precies zeggen waarom... Ik vind haar eigenlijk te gehaast lopen, maar dan wel weer sloffend van achter. Ook stoort jouw beengebruik me heel erg; Ik heb het idee dat je (trouwens ontzettend leuke!) paard niet helemaal lekker aan de hulpen staat. Je spoort aan als een malle maar krijgt nauwelijks reactie. Ik zie je ook 0 keer een tikje geven terwijl ze gewoon door je heen dendert. Ook heb ik het idee dat ze niet heel goed reageert op je teugelgebruik en je er letterlijk je handen volaan hebt.
Inderdaad een tank, maar wel een ontzettend leuke! Met flink wat les komen jullie er vast wel.