Tips ????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BLACKZORRO

Tips ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 21:41

Ik ben eindelijk goed op dreef ;) ;) voor de eerste keer zonder lounge ;) ;) in draf.
hier vind je onze actie /3 :)

1234

Re: Tips ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:51

BLACKZORRO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 22:00

sorry ik ben hier nieuw, welke achtergrond info wil je buiten dat het mijn eerste keer draf is (mijn schoenmaat? 8)7 )

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:02

Staat in die regels wat je erin kunt zetten ;)

Citaat:
In de openingspost geef je in ieder geval de volgende informatie:
Het niveau van jullie als combinatie. (zadelmak maken, M2, etc).
Waar zijn jullie op dit moment mee bezig (we willen meer verzameling, druk bezig met rechtrichten, werken aan mijn houding)
En tegen welke problemen jullie aanlopen en/of wat er beter kan (mijn paard blokkeert in de linkergalop, mijn onderbenen blijven alle richtingen uitzwaaien).
Als er dingen afwijken van het 'normale', geef dat dan aan (ik rijd met slof om dat er naast de bak gewerkt werd en mijn paard daarvan nog wel eens heel actief wil schrikken, ik ben recent onderuit gegaan met de fiets waardoor ik nog niet helemaal rechtop kan zitten)

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:03

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.