Ik had een vraagje..
Ik heb een hele jonge haflinger, en ik ben erg bezig met ontspanning en hem lekker op zijn eigen benen laten lopen. Na een poos liep hij al veel lekkerder, alleen nu heeft hij iets nieuws: Hij hangt aan de teugels. Ik rij veel figuren en overgangen maar hij zakt er steeds weer in. Ik kan hem wel omhoog drijven, maar na een poosje zakt hij er weer in. Het is heel zwaar en natuurlijk ook niet lekker voor hem, dat hangen. Teugels korter werkt slecht, dan hangt hij nog harder en komt verder niet omhoog. Ik vind het een beetje zielig worden en natuurlijk word hij er harder van. Ik heb les ja, daar leer ik om hem dus omhoog te drijven, maar ik heb daar een beetje moeite mee omdat ik bang ben dat ik hem afstomp (hij is goed aan het been). Hellupie!
Hier een foto van vandaag: Ik weet dat mijn houding bagger is.. Meestal een stuk beter hoor, weet niet waarom ik hier zo als een zoutzak zit.
-pianohandjes
-krom zittend
-schouders..
-handen niet dragend
-handen te wijd
Ik ben hier voor commentaar, maar als je alleen maar afkraakt werkt het niet erg stimulerend.. Dus hou het opbouwend en vriendelijk

Groetjes