Mijn vorige topic: [RIJ-ITP] HaflingerxGroninger Otje weer eens echt aan het werk!
Gisteren heb ik weer even mijn ponytje aan het werk gezet, en mijn zusje kwam foto's maken. Ik rij haar tegenwoordig met bit en bitloos
bitloos meer voor mezelf, omdat ik anders te veel in haar mond wil gaan doen als het niet lukt. Dus ik heb gewoon een simpel hoofdstel gepakt en daar het bit af gehaald. Het is natuurlijk wel leuk om te zien hoe het nou ook bitloos gaat, dus heb ik deze keer de foto's laten maken bitloos!Otje reageerd er prima op, en ik merk dat ik ook steeds meer met mijn zit ga rijden

In januari gaan we officieel starten! Dat vind ik best spannend
ik rij Otje al bijna 3 jaar waarvan ze bijna 1 jaar van mij is. Ze is een 13jarige haflingerxgroninger merrie en ik rij op B niveau met haar. We zijn in juni een keer onofficieel gestart. Ik rij 2x in de week dressuurles met haar, 1x in de week zelf dressuur in de bak en voor de rest vrijheidsdressuur/springen/tuigloos rijden of lekker naar het bos
Oja, als je denkt wat ziet haar vacht er raar uit, haar onderdeken was een beetje verschoven en omdat ze best lang haar heeft was de structuur een beetje raar en had ze dus een echte bad hair day

Eerst even stappen

Ik had geen fatsoenlijke schoenen aan, vergeten..
met dit beeld ben ik opzich wel blij!

van hand veranderen

een beetje proberen in te buigen op de volte

wel netjes!

en een galopje!

Galopje, langer maken!

Drafjee, te veel op de voorhand..

En toen ging de fotografe er nog even op, ze rijd normaal niet veel paard, nooit les gehad ofzo
ik laat haar alleen af en toe op otje rijden en geef haar wat tips!
Eerst durfde ze niet zo "actief"te draven, maar toen ik zei dat dat normaal was vdeed ze het toch

En toen zaten er nog best leuke stukjes bij!

xxx

. Je moet wel je benen gebruiken, maar zorg ervoor dat deze lang blijven omdat je anders haar en jezelf aan het tegenwerken bent!