bedankt al voor de reacties
Ik volg al sinds vorig jaar om de paar maand een centered riding les, waarin er enkel (bijna) op mij gelet wordt, dus voor het recht zitten en niet scheef gaan hangen. Dus ik ga zowiezo die mevrouw daar ook eens over aanspreken.
Verder heb ik dit probleem enkel nog maar gemerkt met mijn eigen paardje. Met paarden waar ik vroeger les mee nam op club of vereniging had ik dit probleem nooit. Heb vroeger nooit opmerkingen gekregen op mijn houding.
Jalenka ben ik dit jaar in april elke week 2 keer beginnen rijden, afhankelijk van het weer en of de piste te rijden lag.
Vaak had ze een week of mss meer rust op de weide omdat ik of lesgeefster niet kon (ik werk in de weekenden in lesgeefster kan enkel in het weekend).
het zadel zou normaal gezien moeten passen, het is verder goed bijgevuld op de nodige plaatsen. En ligt in het begin als een huis, mijn houding is in het begin van de les ook goed. Maar eens we met de galop gaan beginnen, dan kom ik kwakkel te zitten.
Mijn lesgeefster geeft ook heel gevarieerd les, elke kant komt afwisselend aan bod en telkens ongeveer even lang. Heb haar hier ook al over aangesproken, dat we daarop zeker moeten werken.
Veel kans dat ik begin volgend jaar de osteopaat even laat komen voor een check-up van onze beide fjorden, dat ze geheel in orde het rij-jaar 2013 in kan.