Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bouwpakket schreef:aan de kant waar ze kantelt je hand iets omhoog doen en lichtjes spelen met die hand dat ze helemaal loslaat... succes hebben jonge paarden wel vaker last van, zijn nog erg aan het zoeken als ze dat doen, gewoon vriendelijk blijven rijden dan komt het helemaal goed;-)
Chaos schreef:Liesje1611 schreef:3 jarige merrie, na een pausze van 4 maanden er weer opgeklommen (niet voor het eerst dus), wanneer is ze in godsnaam ingereden dan? Op haar 2e ?
Meeste paarden zijn wel 3.5 nu. Trek daar 4 maanden af en je bent 3+ een beetje.
SSmonamiSS schreef:Bouwpakket schreef:aan de kant waar ze kantelt je hand iets omhoog doen en lichtjes spelen met die hand dat ze helemaal loslaat... succes hebben jonge paarden wel vaker last van, zijn nog erg aan het zoeken als ze dat doen, gewoon vriendelijk blijven rijden dan komt het helemaal goed;-)
en dan ook me buitenhand iets straker houden of dat niet? of help ik haar daar niet mee?
Hoofd kantelen kan komen door een wolfstandje dat doorkomt of losstaat, of gewoon haken op de tanden._Natasja_ schreef:xLauLaUx schreef:Ik zou als ik jou was even de tanden laten nakijkenHoofd kantelen kan komen door een wolfstandje dat doorkomt of losstaat, of gewoon haken op de tanden.
Als de tanden in orde zijn sowieso rechtrichten.
Dit was ook wat ik wilde adviseren.
Er kan ook een dop op een kies zitten.