Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik rijd altijd buiten LUNNAAX schreef:Gister wilde ik m'n paard stil laten staan onder t rijden, maar ze weigerd t gewoon je kan trekken en doen wat je wil maar ze stopt echt niet..
Iemand tips?
superwoman schreef:LUNNAAX schreef:Gister wilde ik m'n paard stil laten staan onder t rijden, maar ze weigerd t gewoon je kan trekken en doen wat je wil maar ze stopt echt niet..
Iemand tips?
dan is dat niet de correcte manier en dan is het logisch dat het paard niet wil stoppen....![]()
Als je hulp/advies wil, is het handig als je wat meer verteld.
dus bijv of je les hebt met het paard, waarom je zelf denkt dat hij niet wou stoppen, of het normaal wel lukt, welke hulpen je normaal geeft etcetc.
nina357 schreef:Als hulp gebruik je een been en zweep, maar dan neem ik aan dat een paard juist gaat lopen , hoe doe jij dat dan als je je paard wilt laten stoppen ? Je spoort je paard alleen maar aan om te lopen met been en zweep. ( na mijn denken )
LUNNAAX schreef:nina357 schreef:Als hulp gebruik je een been en zweep, maar dan neem ik aan dat een paard juist gaat lopen , hoe doe jij dat dan als je je paard wilt laten stoppen ? Je spoort je paard alleen maar aan om te lopen met been en zweep. ( na mijn denken )
Tuurlijk gebruik ik dat alleen als ie sneller moet! Hahah
LUNNAAX schreef:superwoman schreef:
dan is dat niet de correcte manier en dan is het logisch dat het paard niet wil stoppen....![]()
Als je hulp/advies wil, is het handig als je wat meer verteld.
dus bijv of je les hebt met het paard, waarom je zelf denkt dat hij niet wou stoppen, of het normaal wel lukt, welke hulpen je normaal geeft etcetc.
Ik krijg geen les want ik rijd in t twiske want mij paard heeft een oud blessure dus kan niet in een bak rijden. Ik heb echt geen idee Wrrm ze niet stopt en normaal stopt ze ook niet alsik dat vraag dus dit is niet de eerste x. Als hulp gebruik ik alleen been, en zweep.
LUNNAAX schreef:Ik krijg geen les want ik rijd in t twiske want mij paard heeft een oud blessure dus kan niet in een bak rijden. Ik heb echt geen idee Wrrm ze niet stopt en normaal stopt ze ook niet alsik dat vraag dus dit is niet de eerste x. Als hulp gebruik ik alleen been, en zweep.