Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kwpn123 schreef:Heh, goed gevoeld in ieder gevalIk heb het gevoel dat ik er veel harder aan moet trekken.
. Je bent namelijk overgestapt van KWPN naar Fries... Dit klinkt misschien generaliserend, maar doorgaans is het behalen van een bepaald niveau met niet specifiek dresuurgefokte rassen wat intensiever dan met wel dresuurgefokte rassen. Verder geef je aan dat je eerder ook al tot de L2 was gekomen, maar nog niet verder. Kan het zijn dat je ook tegen je eigen obstakels aanloopt? Je wilt verder dan je tevoren bent gekomen, dus het kan heel goed zijn dat je zelf ook weer over een aantal drempels moet qua leren. Ja... dus? Ik weet niet zeker wat je hiermee wilt zeggen. Wat zijn je verwachtingen mbt het rijden van wedstrijden en winstpunten? Het lijkt me trouwens handiger om je te richten op het protocol zelf en de aantekeningen erop. Normaal gesproken zijn je wedstrijdresultaten een afspiegeling van je trainingsresulaten (uitzonderingen daargelaten). Dus trek je conclusies en pas je training erop aan zou ik zeggen.Citaat:Afgelopen zondag had ik een wedstrijd maar reed geen winstpunt en die week ervoor ook niet. Die week ervoor scheelde het maar 1 punt en afgelopen zondag had ik maar 171punten.