Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sizzle schreef:Bloed laten prikken en een groot bloedbeeld laten maken, dat klinkt als een mineralen tekort (ijzer, vitB of selenium bijvoorbeeld)
Als het daar niet aan ligt dan zul je het bakwerkt uitdagender of korter moeten maken waarschijnlijk.
pamelien schreef:ik zou een andere instructrise nemen, met slaan berijk je niets, werkt alleen averechts.
mischien heeft ze last van arthrose ? moet je haar langer opwarmen als ze uit de box komt ?
zeker nu ze niet meer de hele dag in de wei loopt. op stal worden paarden wel stijf, denk maar aan jezelf. staan in een ruime wc. dat is hetzelfde als een box van 3x3.
misschien is ze daarom ook wat nijdig op stal ?

Ushilove schreef:Sizzle schreef:Bloed laten prikken en een groot bloedbeeld laten maken, dat klinkt als een mineralen tekort (ijzer, vitB of selenium bijvoorbeeld)
Als het daar niet aan ligt dan zul je het bakwerkt uitdagender of korter moeten maken waarschijnlijk.
Is dit op te lossen door een vitamineprik?
dat is me aangeraden..
Ushilove schreef:ja dat zou wel goed kunnen!
het is alleen zo raar, ze is in het bos en met springen erg voorwaarts en enthousiast.
maar met dressuur dus niet.. mijn instructrice van nu zegt dat ze gewoon lui is...