- mijn beenhouding is echt bagger, mijn voeten steken altijd af, ik kan ze gewoon niet recht houden, hier moet ik echt aan werken
- mijn handen bij elkaar houden + recht op houden
- mijn schouders meer naar achter houden, in mijn 'normale' houding is dat ook een probleem, maar ik werk er wel aan
- Teugels op maat houden, ze zijn meestal veeeelste lang, ik durf ze nooit korter te pakken omdat ik dan echt het gevoel heb dat ik ze gewoon te kort heb en daar mee het paard in de weg zit
- minder ver uit het zadel komen
De foto's zijn een beetje donker, dat komt omdat we in de binnenbak zaten waar de lampen niet aan stonden. In eerste instantie wouden we ook buiten rijden, maar de bak was heel nat, dus besloot ik om toch binnen te rijden

Hier zijn de foto's, ze staan ongeveer op volgorde, er zijn geen foto's van het instappen :

Wending rijden, hier zie je dat vooral mijn rechter been op de foto heel erf afsteekt

Galop, mijn tenen

Mijn teugels zijn hier echt veelste lang

Lekker uitstappen en belonen
Alle tips zijn welkom:)
Ellebogen misschien nog een klein beetje meer aangesloten houden, verder ziet het er wel netjes uit. Veel succes!
) Dan krijg je al een beter contact van je bovenbeen tegen het zadel (doordat knieen er tegenaan liggen) zodoende kun je beter in balans zitten. Zorg dat je hakken en billen op één lijn komen te liggen met een lichte druk van je hak op de beugel. Hiervoor zul je je onderbenen wat meer naar achteren moeten leggen. 
(dus loopt nog maar een enkele keer een lesje en voor de rest alleen maar buitenritten die ze wel graag doet)
Zodoende kom je voor je gevoel ook hoog uit het zadel.
En idd teugels korter maar volgens mij ging ze dan alleen maar meer hangen...