Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Enamorado schreef:Allereerst wat zijn jullie een leuke combi samen! Vind je houding en het rijden van jou een stuk verbeterd met hoe je in het begin reed. Erg jammer zeker dat je hem niet mee hebt kunnen nemen? Is het nu je droom om ooit een eigen lusi te hebben of niet?
Ulfeino schreef:Hij is een stuk verbeterd is slanker geworden en zit veel mooier in het haar en hij loopt veel mooier.
Vind dat je hem erg netjes rijdt.
Volgens mij heb je ook een ander zadel dan in het eerste filmpje???
Heel veel succes met hem het is een mooi dier.
_Linn_ schreef:Ulfeino schreef:Hij is een stuk verbeterd is slanker geworden en zit veel mooier in het haar en hij loopt veel mooier.
Vind dat je hem erg netjes rijdt.
Volgens mij heb je ook een ander zadel dan in het eerste filmpje???
Heel veel succes met hem het is een mooi dier.
Klopt, ik heb er een ander zadel op. Dit zadel vond ik echt het fijnst om te rijden van alle zadels en dit werd dus echt een beetjes 'mijn' zadel omdat de andere het geen fijn zadel vonden. Bedankt voor de complimenten!
Citaat:Ja dat kan je wel zien. Op de eerste filmpjes zit je echt beetje in een soort stoelzit, terwijl dat in de laatste filmpjes niet meer is.
Heb je nou steeds sporen om of lijkt het zo?
_Linn_ schreef:dyoka schreef:Wat een gaaf paard!
Op het laatste filmpje vind ik hem wel wat gehaast galopperen.
Klopt, staat ook in me openingsbericht. Galop gaat nog te hard, maar het was nu ten minste wel enigszins controleerbaar en het ging echt al langzamer dan in het begin