Ik hoor jullie denken: 'een onbekende blessure, huh??'. Ja het was ook geen onbekende blessure bij het paard, maar baasje is al een paar maanden kreupel. (zie profiel, staat het allemaal in beschreven). Maar ik kan weer redelijk lopen dus ik mag nu een paar keer per week een kwartiertje rijden. Ik heb de blessures aan mijn heup, bekken en onderrug. En ik 1,5 week geleden heb ik perongeluk mijn knie geblesseerd, dus die doet ook redelijk pijn tijdens het rijden. En door al een tijd niet intensief gebruik van die lichaamsonderdelen zijn ze wat zwak dus ja, ik mis soms evenwicht en ik heb niet altijd controle over mijn benen. Maar voor nu, vanmiddag weer na de fysio voor mijn knie en woensdag naar orthopedisch chirurg. Dus een klein beetje begrip voor mijn balans problemen, maar commentaar mag altijd, ik werk er graag aan.
Voor de blessures hadden we net ons B-debuut, dat ging goed. Ik heb haar nu bijna twee jaar, en we oefenen ook al wat hoger als B niveau. Lessen probeer ik zsm weer op te pakken. Probleem punten zijn de middengangen. Ik probeer haar trouwens nu weer een beetje rond L1/L2 te krijgen. Maar ik weet dat we nog niet zo ver zijn
B redden we momenteel net. Ze heeft een beetje korte gangen en ze is wat onbespierd wat het voor haar redelijk pittig maakt. Toch vind ik, dat ze de eerste passen van de middendraf aardig oppakt. Daarna valt het een beetje uit elkaar. Wat ik nu probeer is, veel overgangen, schakelen en de billetjes erbij houden. En ook probeer ik haar heel scherp aan de hulpen te houden, dus echt die basis er weer even in rammen. Vooral de draf mag ze wat meer afmaken. Galop mag meer opwaarts en meer sprong. Paard mag ook net wat meer bij elkaar komen maar ik zie dat voor nu door de vingers omdat ze de kracht mist, komt vanzelf wel bij elkaar, gewoon veel oefenen. Dit is de 4e keer dat ik er na 2,5/3 maanden weer opzat. 11 november hebben we trouwens weer onze eerste wedstrijd, genezen of niet. Ja, ik houd van uitdagingen 
Paard is net acht jaar en een Sunny x Flemmingh, af en toe best wel een beetje pittig maar onwijs braaf en super zachtaardig van karakter!
Zo, meer ga ik niet schrijven over mijn commentaar want dat lezen jullie toch niet verder laat ik het jullie uitzoeken om te kijken of jullie zien wat ik zie.
knie meer aan het zadel, hoewel links wel mijn pijnlijke knie is.
iets rechter op zitten
meer begrenzen op linkerbeen
oei wat een spanning in mijn lichaam
ja.. een beetje overbelicht. Ik zet ze er maar op voor degene die er iets in kunnen zien.
ik vind het hier zo opvallen dat ik mijn rechtbeen wel redelijk normaal kan houden.
Guarneri doet altijd enorm haar best!
mijn vriend vond deze foto heel mooi, ik weet eigenlijk niet precies waarom, maar speciaal voor hem zet ik hem er op.
Hier nog een video.
)