Bokkers,Hier stel ik jullie voor aan mijn Haflinger dame Annabel.

Naam: Annabel
Roepnaam: Inde
Ras: Haflinger
Leeftijd 9 jaar
Vader: Wairan
Vader van moeder: Marshal vd Klingelbeecke.
Foto's zijn gemaakt door Suprice_Iris hier op bokt.
Annabel is nu een jaar in mijn bezit.
We hebben om de week les, waar we de laatste tijd veel werken aan mijn houding, de *juiste* activiteit van Annabel.
De dingen waar me nu tegen aan lopen is: Mijn houden ik zak een beetje in elkaar, vind het moeilijk om recht op en met hoofd omhoog te zitten, het lijkt soms wel op of er een touwtje mij weer terug trekt.
Hier een foto van mijn houding....

Wat mij om deze foto's heel erg opvalt en wat me ook al was opgevallen tijdens het rijden, is dat ze was onrustig met haar hoofdje is, hier zou ik graag wat tips voor willen, soms mag haar activiteit van achter wat meer, maar ik ben al erg blij met deze plaatsjes, ze voelt ook al echt veel fijner onder me dan toen we net begonnen, toen was ze wat rennerig, liep op mijn handen in plaats van op haar eigen benen, en ze dramde wat door. Ik krijg haar nu steeds beter op 2 teugels alleen blijft ze nog wat onrustig in de aanleuning. Ik denk dat die onrustigheid ook een beetje komt omdat ze wat bang is voor het zweepje, en we dat nu proberen weg te krijgen. Maar tips zijn welkom
Hier de foto's
Ik heb natuurlijk losgereden maar heb daar geen foto's van.
1) Drafje, leuk beeld alleen weet ik nog niet helemaal wat ik fijner vind, haar rond en wat lager rijden, of wat hoger zoals hier.

2) Drafje, dit bedoel ik met iets ronder, alleen moet ze iets meer op der achterhand. Stomme vlecht

3) Galopje: hier zie je dat ze wat onrustig met haar hoofdje.

4)

5) Meer activiteit van achter.

6)

7) Galopje
Tips zijn welkom
Bedankt voor het kijken
Klopt echt helemaal, dit is ook iets waar ik vaak op probeer te letten.