Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
baszo17 schreef:@noortje les nemen is dus niet de enige optie![]()
@rivaldo wat bedoel je met schakelen? ook is het lastig de achterhand er onder te krijgen, dus aan de teugel... dan word ze erg sterk... hoe krijg ik die achterhand weer sterk? ze heeft dit nooit gedaan. en is inmiddels 18. geen jong paard ofzo...

baszo17 schreef:@noortje les nemen is dus niet de enige optie![]()
@rivaldo wat bedoel je met schakelen? ook is het lastig de achterhand er onder te krijgen, dus aan de teugel... dan word ze erg sterk... hoe krijg ik die achterhand weer sterk? ze heeft dit nooit gedaan. en is inmiddels 18. geen jong paard ofzo...
baszo17 schreef:ik weet niet precies wat recht richt oefeningen, ze is zeker niet sterk... ze wil wel steeds harder maar dat komt omdat ze het geweldig vind en omdat ze voorwaards is... als ik draaf en doe de teugels helemaal slok dan gaat ze zo in galop.....
baszo17 schreef:ik probeer wel eerst wat rivaldo zegt voordat ik extra les ga nemen. les al met mijn jonge paard... deze is btw toch recreatief... dacht misschien is er een oplossing wat ik zelf kan doen.... in iedergeval bedankt!
baszo17 schreef:zeker hoeft ze niet kapot. ik bedoelde er mee te zeggen. ze is recreatief ik probeer eerst de oplossing van Rivaldo. het word ook niet erger... weet niet waar je dat hebt gezien. dit is nu 1 jaar zo. soms loopt ze ook helemaal recht... maarja in iedergeval bedankt voor jullie reactied.
baszo17 schreef:zeker hoef ik het niet alleen te proberen!!! ik heb wel iemand die mij helpt, ik vroeg immers alleen om ervaringen van mensen... en tuurlijk moet ze goed lopen!!! maar ik MOET meteen op les... dat doe ik niet meteen en hoopte dat ik andere oplossingen kon vinden... ben namelijk niet van plan om met haar te gaan lessen. heb een ander paard wat ik opleid waar ik al mee les...