Suleika en mareska aan het werk.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:51

16 is niet veel maar tis echt wel supergezellig!!! Echt jammer dat er dit jaar 3 onderuit gaan (suleika,haffie,maartje*niet van bokt*) Moet ik vort alleen rijden naar de club Huilen
Megen daar is toch ook gijs weck? Zijn dochter heeft een tijdje een pony gehad die een oude vriendin van mij daarna had...

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:45

Jep die woont daar........
Welke pony eigenlijk?
Maar in je eentje rijvereniging spelen is niet erg, Je bepaalt gewoon je eigen regelement!!!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 23:10

hahah dat is wel makkelijk! kun je doen en laten wat je wilt!

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:49

Mareska schreef:
16 is niet veel maar tis echt wel supergezellig!!! Echt jammer dat er dit jaar 3 onderuit gaan (suleika,haffie,maartje*niet van bokt*) Moet ik vort alleen rijden naar de club Huilen
Megen daar is toch ook gijs weck? Zijn dochter heeft een tijdje een pony gehad die een oude vriendin van mij daarna had...


ja gijs weck zit idd in megen :J

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 08:09

owh had je daar al je dekens van dan?

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:37

nee, ik heb er 1 bij hem gekocht.
en de rest heb ik bij hem laten maken. (die nieuwe ligt nou ook weer bij hem Boos! )

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:05

ziet er leuk uit zeg Lachen mooie combi

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:16

Unity schreef:
Jep die woont daar........
Welke pony eigenlijk?
Maar in je eentje rijvereniging spelen is niet erg, Je bepaalt gewoon je eigen regelement!!!

Chopin, zo'n bruine pony, als ie gereden word kan ie super lopen heb er een keer lang geleden op gereden, haha ik vloog door de bak heen met da beest hij vond alles eng en mar rennen hahaha.


ontopic: Het zijn 2 pony's

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:21

leuk allemaal mensen uit de buurt!!!k heb 4jaar bij st willibrordus in oss gereden en darn een half jaar bij de bergse ruiters tot mn prdje verkocht werd..nu zit ik over een maand weer bij de bergse ruiters want dn is mn nieuwe pony ingereden!!en weemke weck ken ik ook!!heb k bij in de kls gezten..
En nog steeds rode truien??da vink er altijd al verrot uitzien!!
Rij je bij de d-ponys??dn zit je op concour waarschijnlijk wel bij mn oude pony in de ring..moet je ooit tegen michelle Cornellissen met katowice??

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 09:24

Ik weet niet, maar een goeie vriendin van mij en nog andere zitten ook bij de bergse ruiters! Petri en majori, shanina en elaine ken ik van "vroeger"

Suleika heeft pas haar laatste springwedstrijd gehad maar misschien kent zij ze wel..
Ik rijd geen concour geen auto die de trailer kan dragen...
Ja nog steeds de rooie truien Haha!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:06

ja die ken ik!!volges mij heb ik toen ik nog met mn oude pony concours reed suleika welles gezien pony komt me bekend voor!jammer dat je nie op concours kan mareska..hebben ze bij jullie club geen vrachtwagentje ofzo hebben ze bij ons wel..

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 13:01

hej melody jou oude pony komt me ook bekend voor!
Jah we rijden nogsteeds in de rode truien... das minder!
Ik reed eerst bij categhorie D ja, maar ik ben een jaar geleden gestopt met dressuur (M1) en twee weken geleden heb ik mijn laatste springwedstrijd met suleika gehad, zoals mareska al zei.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:52

ik heb met die pony maar 4jaar dressuur gereden en in de b alleen maar winstpunten mar ben mar m1 startgerechtig met har geworden in al die jaren want ieder jaar was ze weer drachtig zodat k er weer ff uitlag..jou pony he wat is dar eigelijk de moeder van weet je dat?want bij de schaykse club heeft ook een pony vaneen oude fokker(die ik ken) gelopen geloof ik (weet t nie helemaal meer zeker maarja)wist nie dat er zoveel mensen van bokt in de buurt woonde

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 16:55

Uhm... ff denken. De moeder van suleika is Bianca. Die heeft idd ook nog op de ponyclub gelopen. De fokker en eigenaar is Harry van Casteren. Bianca is trouwens al een tijdje (5 jaar) verkocht.
Ken je harry dan? Een oudere man van 61 jaar. Kalend, grijs. ???

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:29

euhmm zou t zo ff nie weten mar die bianca heb k welles van gehoord!suleika is een d-pony he??tegen wie heb jy in de b en l1/l2 moeten rijden misschien ken k dr wel een paa zou best kunnen dt we welles tegen elkaar hebben gereden...

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 17:39

uhm... joyce van oort (0p het einde. Zij was een beetje 'kakkie', maar ze reed wel goed) Masha van de Steen.. Hanneke Megens. Hanneke of Willemijn (??) Vulders. Carlijn van Gaal, Jasper van Gaal, Rachel Princen. Dat zijn de enigsten die zo ff snel in mij op komen.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:47

joyce van oort ken ik wel jah met ginny..en jasper en carlijn ook wel hanneke megens moest ik ook altijd tegen met zn schimmel..grappig joh!jy woont in schayk he?ken je mn nichtjes mischien ook wel evelien en marjolein spanjers en hebben een welsh b-pony jessie..ken best zijn dat k harrie ken fokt hy veel ponys??anders kent hy harrie bouwens en kees timmermans wel denk ik...

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:00

Jessy ja die ken ik ik ken iemand die hem heeft gereden en degene die hun lesgeeft woont naast onze pony's!

Rachel princen heb jij daar tegen moeten rijden mir? Coowl Haha! dat is m'n beste vriendin haha Lachen

Wij hebben geen vrachtwagen van onze club uit de meeste hebben toch vervoer echt wel jammer, misschien krijg ik Harry zo ver dat hij wil rijden maar dat doet ie dan toch niet vaak maar ja kan het altijd vragen..

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:04

Die pony heb ik eerst voor ie van mn nichtjes was gereden en hebben ze via mij gekocht want rij op een handelsstal..

ik had eerst ook geen vervoer en kon alleen naar concoursen in oss maar had de baas ff lief aangekeken dus heb toch wa kunnen rijden en daarna wou mn papie wel rijden dus...had geluk!
en nu moek afw8 als mn pony ingereden is hoe gouw ik weer aan de gang kan..

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 18:18

Ja ik woon in schaijk. ja die ken ik wel, daar ben ik ooit nog naar hun jonge poesjes wezen kijken (maar ik denk dat hun mij niet meer herinneren)! harry, waar onze pony's staan, woont in die straat (past. v winkelstraat).
Ja ik heb 2 wedstrijden ofzo tegen rachel princen gereden, toen reed zij HC.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:29

aha dan weet k wel ongeveer waar!maar suleika je zei strax je laatste springwedstrijd..ga je stoppen??

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:30

En mareska welke chopin??die van myrna van der leest die bij de bergse ruiters rijd??

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 18:31

ja want ik wordt aankomend jaar achtien.. opzich is dat nog niet zo'n probleem. Maar nu ik studifinanciering krijg moet ik dus ALLES zelf dokken en tsjah, een startkaart + wedstrijden wordt mij te duur. Wel jammer, want het springen ging opzich wel goed.
(als je nagaat dat suleika eerst nog niet eens over een balk heen durfde te lopen!!! Verward) maar nu had ik in 5 wedstrijden 9 winstpunten Lachen geloof ik.. ik ben 1x achtste geworden van de 37 Haha! toen was ik heel trots op suleika Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:35

MelodyT schreef:
En mareska welke chopin??die van myrna van der leest die bij de bergse ruiters rijd??

Ja die, die was eerst van Elisa vermeulen, en daarvoor van weemke weck, die had hem weer van Elise Swanenberg gekocht, zo is het gegaan geloof ik haha heel verhaal.
Bij ons thuis hebben ze jammer genoeg geen auto die een trailer kan trekken, maar harry wil graag dat ik wedstrijden ga rijden, dus dan moet hij maar rijden hahaha.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:40

jammer suleika ik moet ook alles zelf betalen is geen pretje..heb zelfs mn eigen pony zelf moeten betalen maar k werk ook 32u en 1dag school..maar tis en blijft veel geld..en over 9dagen gaat ze weg om ingereden te worden dus kost me ook weer een slok geld maarja heb dr nie voor nix voorgekozen..
en mareska k ken het verhaal van chopin wel een beetje is wel een hele goede pony alleen myrna is nog nie zo fanatiek!enne als je op concour gaat wel ff laten weten he kunnen we meeten..ken nog niemand van bokt