Eindelijk lukt het me weer eens om wat foto's te plaatsen!
Om dit moment rij ik met mijn merrie Rhodesia (Caruso x Dutchboy) in het L2 (2 keer gereden en 2 puntjes gehaald). Het gaat heel fijn, maar er zijn zeker nog een aantal verbeter puntjes!
Mijn houding:
Ik wil nog wel eens te ver naar achterleunen, en mijn nek naar voren steken, en ook de pianohandjes sluipen er aardig in!
Rhodesia:
Ik wil haar in deze fase wat meer actiever van achter krijgen. Ze treed nog te weinig onder met het achterbeen. Ook vind ze het erg lastig om te gaan dragen. Het is een echte merrie, een beetje een heethoofd. Soms ben ik erg enthousiast over sommige stukjes tijdens de training en dan wordt ik iets te fanatiek. Zij laat het echter gelijk weten als ze er nog niet aan toe is!
Een ander puntje is het achterwaarts. Vorige maand ging dit nog prima, nu weigerd ze ook maar een pas achterwaarts te gaan en komt al tegen de hand als ik halt hou. Dit doet ze vanaf woensdag, dus waarschijnlijk heeft ze last van spierpijn.

middendraf

wijken

haar koppie

De foto's zijn van het losrijden. Helaas weinig galop foto's en geen foto's van het lang en laag rijden.