zij op haar pony en ik op kimmy.
we gaan buitenrijden, alles was oke.
lekker een half uurtje stappen toen even draven en toen weer stappen. we kwamen bij een heel lang stuk gras dus even een galopje.
toen weer terug en weer galop (nou ja ren galop) (dit duurde trouwens misschien 2 min.)
toen wilde we terug naar stal rijden. doet kimmy ineens heel druk wilde alleen maar rennen en ik haar maar inhouden (we liepen op een dijkje)
gaat ze als een gek lopen dribbelen en toen wilde me zus haar beethouden gaat ze steigeren
toen liet me zus haar los want ze schrok en wilde haar toen weer beethouden aangezien ze weer begon te dribbelen. ging ze weer steigeren toen heeft me zus haar losgelaten en is het meisje van stal met haar pony even blijven staan met mijn zus. en ben door gaan stappen en weer heel de tijd dribbelen en stijgeren. echt vreemd we rijden vaak op die dijk ds het was niet nieuw voor haar er was ook niks vreemds.
eenmaal veilig op stal aangekomen ben ik de bak ingegaan. (tja ze zal toch even beweging moeten hebben) in de bak ging alles weer gewoon oke. echt heel vreemd.
zou dit nou aan dat ene galopje liggen of zou het wat anders zijn want normaal doet ze dit nooit ook niet als ik galoppeer ofzo?????
weten jullie het misschien????