Reina (Ginger) HAW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

korbakimmy8

Reina (Ginger) HAW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 21:53

Vandaag heb ik weer buiten gereden met Reina (Ginger)

Paspoortje paardje:
Naam: Reina (officieel Ginger) Ik noem haar toch altijd giny.
Leeftijd 17 jaartjes jong.
Ras: New Forest.
Waar houd ze van:Giny houd van crossen. Dat is zeker. Als ze eenmaal weet waar we zijn, (parkje) dan weet ze ook dat ze mag crossen en word ze helemaal vrolijk!

Ik heb ondertussen les op Giny. Ik ben geen super rijder, maar door de les, weet ik nu wel een beetje waar ik mee kan oefenen.
Gin en ik gaan altijd naar buiten toe om te rijden. In het land vind ze niks en is het te klein. Daarom doen we het op een oud grasveld waar niks gebreurd.

Ik had vandaag ook me set bijna compleet. Blauw hoofdstel, dekje, bandages, oortjes (deze had ik niet op) en zweetdeken (deze lag natuurlijk op stal)

Tips zijn van harte welkom zolang het maar een beetje respectvol is, want ik wil er alleen maar aan werken.

Ik heb ondertussen en nieuw zadel gekocht voor Gin, deze lag nu helaas thuis, ben daarom maar heel kort wezen trainen. Kwartiertje denk ik. Voor de rest alleen in en uit stappen.

Hier het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=mjtEoEqN ... e=youtu.be

Hier nog wat foto's van me set.

1)
Afbeelding

2)

Afbeelding

3)

Afbeelding

4)

Afbeelding

5)

Afbeelding

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 21:54

Leuke foto's! Al dat blauw hihi
Sorry helemaal over het filmpje heen gekeken!
Laatst bijgewerkt door _coquette_ op 14-09-12 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 21:56

In het linkje staat een rij filmpje, en omdat ik het in me topic over me nieuwe set heb, zet ik voor de duidelijk heid even wat fotos van me set omdat die in het filmpje moeilijk te zien is :)

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:03

Wat een saai filmpje.
Alleen maar gras en af en toe kom jij als een flits voorbij. :')
Maar ik vind dat je een hartstikke leuke pony hebt!
En dat zwarte shetje die er zo los omheen loopt. :D
Veel plezier en succes met je pony :)

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 22:04

mika11 schreef:
Wat een saai filmpje.
Alleen maar gras en af en toe kom jij als een flits voorbij. :')
Maar ik vind dat je een hartstikke leuke pony hebt!
En dat zwarte shetje die er zo los omheen loopt. :D

Haha vanaf 2:40 volgens mij ga ik ook voor de camera langs haha. Ja is moetlijk filmen als je in je eentje bent haha. Dus dan maar zo!

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:28

Filmpje kan ik niet zoveel mee, is vooral veel gras! :D Wel een leuke pony! Alleen 1 ding: zet alsjeblieft noooooit je pony vast met een halstertouw aan je bit en hek. Doe dan even je halster over het hoofdstel. Hier staat mijn hart bijna van stil. :oo

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Reina (Ginger) HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 03:54

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast is je filmpje niet goede kwaliteit, zodat het geven van rijtechnisch commentaar erg moeilijk/onmogelijk is.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.