Safira - De liefste haflinger van de wereld

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mirandax__

Safira - De liefste haflinger van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 09:18

Over mij :
Naam : Miranda.
Leeftijd : 13 jaar.
Rij ervarig : rij vanaf me 7e , eerst een jaar op een hele leuke lieve schimmel . Toen naar de manege tot me 11 en toen een hele leuke verzorgpony gehad ( welshxarabier ) en nu sinds 3 weken me eigen paardje.

Over me paardje :
Naam : Safira
Leeftijd : 5 jaar
Ervaring : Ik heb dr gekocht van een vrouw van 30 jaar, alleen zij kon Safira niet aan. Ik vond dat wel een erge leuke uitdaging en geef me 100% voor dr, en dat krijg ik allemaal terug. Ze is echt een super paardje alleen ze moet wel weten wie de baas is.

Afbeelding

Deze foto is gemaakt de 4e dag dat we het rijden hebben opgepakt.
Nu heb ik donderdag prive les en hoop ik nog veel meer te leren en misschien wel over een poosje wedstrijdjes te gaan rijden.

* Reactie/tip zou leuk zijn .

Diaz

Re: Safira - De liefste haflinger van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 09:31

volgensmij moeten er bij HAW meer foto's geplaatst worden..

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 09:32

ik heb even getemt, dit topic voldoet niet aan de eisen van HAW

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 10:09

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.