Graag tips foto + filmpje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horlynnses

Graag tips foto + filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-12 19:19

Hoi,
ik rijd nou al zo een 8 jaar paard.
ik heb nu inmiddels 1 jaar 3 verzorgpony's, hier ga ik 3 keer per week heen ook heb ik 2 keer per week les op de manege.
Nu wou ik graag tips wat ik zelf kan verbeteren.
oja het zijn verschillende paarden.
ik ben in voor cometaar maar houd het wel netjes aub.

Afbeelding
dit is met mijn verzorgpony 1 maand geleden

Afbeelding
met manegepaard f5 proef

Afbeelding
mijn verzorpaard weer was in begin 1 jaar terug reed voor het eerst met haar in de bak...
mijn hakken

hier nog een filmje zitten ook stukjes rijden tussen hier ben ik niet zo tevreden over ze loopt boven haar tempo en loopt heel onrustig met haar hoofd te schudden.

nog een filmpje dit was ook in het begin vind het er echt niet uit zien maar toch ff laten zien maar.

nog het hele filmpje.

bedankt voor het kijken.
ik weet dat het lang niet perfect is en ben steeds meer serieus aan het rijden.

groetjes

moderators als het verkeerd staat zouden jullie het dan willen verplaatsen
Laatst bijgewerkt door horlynnses op 06-09-12 19:38, in het totaal 2 keer bewerkt

yaylavb

Re: Graag tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:25

Het is best verweg maar je mag wel een knik in je armen hebben want die heb je niet,en je hakken naar beneden

1234

Re: Graag tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:26

Bij Horses At Work moet je achtergrond informatie in je beginpost hebben staan én minimaal 5 duidelijke rij-foto's hebben. Dit topic wordt dus gesloten ! ik tem even.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Graag tips foto + filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:49

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.