Dinera v. Timeless op vakantie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sabine_95

Dinera v. Timeless op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-12 18:06

Dit jaar zijn we weer op vakantie geweest in Wijster, dit jaar mocht Dinera mee. Dinera heb ik sinds maart (na een moeilijke tijd met mijn andere/vorige paard) en is 4 jaartjes jong, verwacht er dan ook nog niet te veel van.
De eerste dag brak ze de stal bijna af, zo spannend ze het vond ze is 's avonds dan nog in een andere stal gezet.(ze kwamen met de benen over de staldeur en schopte de deur open)
Verder verbaasde het mij hoe braaf ze was, niet schrikkerig ook op buitenritten niet, ook niet van mensen die op een veld er naast aan het voetballen waren, rennende/gillende kinderen langs de bak.
Dinera en ik krijg ook steeds meer een band, ze wordt steeds liever. Ze is wel heel nieuwsgierig, waardoor ze soms met rijden denkt, daar zie ik wat en daar ga ik naar kijken!

We hebben ook lang en laag gereden, maar hier zijn geen foto's van. Dit zijn ook nog maar korte stukjes, dit vind ze namelijk nog erg moeilijk. Ze is al wel een stuk vooruit gegaan. Ze liep in een mooie hoge houding en daar bleef ze ook in lopen als je haar meer teugel gaf en nu kan ik er al meer in spelen (hoger/lager instellen). Maar wel verlies ik nog het contact met teugels omdat ik bang ben dat als ik de teugels 'te kort' houd dat ze zich dan weer gaat opkroppen.

Mijn eigen punten:
- Rechtop blijven zitten
- Knik in ellebogen houden
- Benen niet te ver naar achteren leggen

Voor de mensen die Dinera nog niet kennen;
Dinera ook wel genoemd nupsie
Merrie
Wel 1.60 m
Timeless x Haarlem
Lief, nieuwsgierig, ondeugend

Genoeg gepraat hier de foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mandytj89

Re: Dinera v. Timeless op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:09

Leuke foto's! mooi paardje:)

sjantje2525

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:16

Leuke foto's! Je verbeterpunten geef je zelf al aan, heb er verder niks aan toe te voegen :)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:07

Moderatoropmerking:
Dubbeltopic vandaar hier een slotje.