Op de foto's hieronder zie je Lorenz en ik.
Laatste foto's die ik van mezelf gezien had waren toen ik een jaar of 9 was...dus schrok eigenlijk nog wel hoe ik erop zit enz.
Maar toch plaats ik hier nog foto's, misschien hebben jullie nog goede tips en anders voor anderen om nog wat te leren en ook dat je nooit bent uitgeleerd en dat je nooit weet wat er nog op je weg gaat komen!
Over Lorenz:
Zijn vader: Gabor.
Ik lease Lorenz sinds paar maanden sinds eind juni best kort nog.
Hij is 19 jaar en heeft in zijn top tijd ZZ Zwaar gelopen.
Hij heeft last van slijtage en artrose.
Hij is nu met soort van pensioen.
Ik rij geen wedstrijden.
Dit wordt zijn eerst jaar zonder wedstrijden.
Het werk wat hij nu doet is om hem soepel en op conditie te houden en hem nog te laten genieten van zijn leven.
Voor hem eigenlijk licht werk.
Bakwerk wissel ik af met buitenrijden, wandelen en af en toe longeren.
Ik wil ook grondwerk lessen gaan nemen in de toekomst voor de afwisseling.
Ik hoop in de toekomst ook lekker alleen naar buiten te kunnen we bouwen dit langzaam op nu kan ik alleen nog met anderen naar buiten.
Over mezelf:
Ik ben een recreatie ruiter.
Ik ben op me zesde begonnen met rijden.
Nooit eigen paarden gehad altijd op maneges gereden en af en toe verzorg paarden.
Soms wat jaartjes gestopt.
Sinds ik Lorenz lease heb ik eindelijk prive lessen en nu gaat er echt een wereld voor me open.
heb altijd alleen op manege rond gehobbeld

Lorenz is echt een leerpaard voor mij en ik ben zo gek van hem, hij heeft zo een top karakter dat ik hoop dat we nog veel fijne jaren tegemoet gaan.
Lorenz is echt een professor hij is best wel wijs, hij loopt al tijd mee en heeft veel gezien.
Ik kan soms wat ongeduldig zijn en moet leren gewoon door te blijven ademen en dat de mis communicatie die we dan nog hebben echt wel wordt opgelost. Ik moet meer vertrouwen hebben in hem maar ook in mezelf. Verder per dag aan kijken wat hij kan en hoe hij zich voelt.
Ook hiervan kan ik weer veel leren.
Waar ik aan moet werken waar ik zelf tegen aan loop:
Teugels worden steeds langer, ik hou ze niet op maat me handen zijn niet gesloten en niet rechtop. (is dit jezelf eraan blijven herinneren, en herinneren en herinneren?)
Me been vooral aan 1 kant blijft niet op zijn plek...Iemand een tip waar aan dat kan liggen?
Hierdoor ga ik teveel voorover zitten. Of ook weer eraan blijven denken? Of klopt er iets niet in me lichaam?
Voor me uit kijken.
Paard kan misschien wat ronder lopen. Dit kan hij makkelijk maar mij lukt het nog niet.
maar hoop met de privelessen dat we steeds beetje verder komen.
Verder alle tips en adviezen zijn welkom.
Ik plaats de slechte foto's erop en ook wat betere dan snappen jullie waar ik het over heb.
Paard is ingevlochten voor de fotoshoot dit is dus niet op een wedstrijd.
Daarom hoop ik dat jullie het aardig en netjes houden.

Uploaded with ImageShack.us

Mooie foto als afsluiter