Ik wil graag wat filmpjes laten zien van mij op mijn kruising welsh Hugo. Eerst even een paspoortje van hugo

Hugo - 10 jaar - ruin.
De filmpjes zijn al wel van 2 weken geleden maar toch wil ik graag dat jullie er naar kijken en commentaar/tips geven. We hebben niet echt een niveau en het is met hugo momenteel vooral lastig om een normaal tempo aan te houden. Ook duikt hij vaak erg diep. Dit probeer ik op te lossen door wat meer naar voren te drijven. Alleen gaat hugo dan vaak over in galop. Bij het draven probeert die ook nog erg vaak zeer snel te draven of stiekem te gaan galopperen. Ik rij trouwens deze x met een martingaal omdat we wouden springen en hij dan zijn hoofd erg omhoog gooit. Normaal rij ik niet met een martingaal. Dit was ook de laatste x.
Een tijdje geleden is de osteopaat ook langsgeweest en die heeft geadviseerd om een verdikking van het bontje eronder te doen. Dit heb ik er nu dus ook onder liggen. Ik weet dat het niet de ideale oplossing is maar de behandeling heeft wel geholpen. Maar ik heb het idee dat hij nu weer vast zit in zijn rug. Misschien dat jullie iets kunnen zien?
Wat bij mezelf vooral opvalt zijn mijn tenen. Die ik erg vaak naar buiten draai en me armen die ik teveel meebeweeg. Tips en commentaar hierover ook graag.
Heb op dit moment al 2 jaar geen les en daarvoor wel altijd les gehad. Hiermee wil ik binnenkort ook weer beginnen.
Ik weet dat ik te groot ben voor de pony en ben ook opzoek naar een bijrijder die wat kleiner is.
De filmpjes zijn niet altijd even scherp en ik sta er ook niet altijd helemaal op met de pony. Maar ik hoop dat het toch een beetje duidelijk is.
Ze zijn door het uploaden op youtube wel met kwaliteit achteruit gegaan. 
1. Kort filmpje
2.
3. Halverwege van hand veranderen.
4. Galop
5. Nog even springen, de 2x kwam niet zo goed uit

Dat waren ze, Zal graag tips en commentaar willen hebben