Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kimberly520 schreef:De DA heeft gezegd dat ik haar veel moet rijden omdat ze iets heeft gekregen waardoor ze niet mankt. Maar ze zal altijd onregelmatig blijven lopen.
Er zijn al heel veel onderzoeken gedaan. Ik denk dat er in totaal 3 DA thuis foto's zijn komen trekken, en we zijn ook al 2 keer naar de kliniek geweest.
aerdenhout1 schreef:Kimberly520 schreef:De DA heeft gezegd dat ik haar veel moet rijden omdat ze iets heeft gekregen waardoor ze niet mankt. Maar ze zal altijd onregelmatig blijven lopen.
Er zijn al heel veel onderzoeken gedaan. Ik denk dat er in totaal 3 DA thuis foto's zijn komen trekken, en we zijn ook al 2 keer naar de kliniek geweest.
Onregel matig of kreupel, er dan wel degelijk iets aan de hand natuurlijk!
Is er ooit een osteopaat bij geweest, foto's van de rug gemaakt ik noem maar iets?
Als ze in het been niets kunnen vinden dan zal de oorzaak hoogst waarschijnlijk ergens anders vandaan komen!
En wat heeft ze gekregen dat ze niet meer 'onregelmatig' loopt?? Pijnstilling?
Kimberly520 schreef:Osteopaat is al geweest, haar rug is helemaal in orde. Toen dat ze in de kliniek was hebben ze overal foto's van genomen en daar was niets op te zien.
Ik weet de juiste naam niet, maar het is iets wat mensen ook krijgen die dat geen kraakbeen meer hebben. Pijnstillers krijgt ze niet.
Kimberly520 schreef:Haar 2voorste hoeven hebben altijd warm.
Ik weet zeker dat ze geen pijn heeft.
De DA gaat in de week nog is komen en dan ga ik vragen dat ze geen artrose heeft.