Gisteren ging het veel vlotter en de dag ervoor ook, helaas geen beelden of filmpjes van. Ik merk wel dat hij veel ontspannender loopt dan vroeger, we zijn inmiddels ook les beginnen nemen en dit gaat goed.
Diallo
-10 jaar
-Bwp
-Vader; Up Chiqui
Werkpunten
- Nu ben ik vooral bezig met de achterhand actiever te maken en hem recht te richten, ook in de les trouwens. Het gaat nog niet zoals het allemaal moet zijn, maar het gaat al veel soepeler als 3 maanden terug. Daar ben ik blij om om vooruitgang te zien

Foto's
Hier ligt mijn been niet goed maar hier valt hij wel weer op de voorhand. Verder vind ik het er wel ontspannen uit zien. (ook geen achterbeen werking)
1

Hier valt hij helaas érg op de voorhand en komt ook iets te diep. En wat krijg je bij op de voorhand vallen, wéér een achterhand die er maar bij loopt te bengelen. Toch vind ik dit dan weer een fijner beeld. Mijn contact met de mond vind ik hier wel goed en fijn ogen

2

Hier vind ik hem dan weer niet erg actief maar toch valt hij hier minder op de voorhand. voor de rest weet ik er niet echt iets op te zeggen..
3

Hier valt hij weer extreeeeeem op de voorhand net als foto 2 maar nog erger. Deze dag viel echt niet mee zoals u ziet

4

Hier loopt hij wel actiever maar niet erg ontspannen en ik heb hier een te streng binnenhand. Dit vind ik zelf geen fijne plaat
5

Dit vind ik dan wel weer een fijne plaat, hier loopt hij lekker actief maar mag nog iets meer ontspannen. Hier vind ik nu wel dat zijn achterhand eens actief mee doet
en ik heb niet té strenge handen..6

Hier drukt hij zijn rug enorm weg..
7

Vandaag was het nu onze dag écht eens niet.
Moeilijk vooruit te branden en als hij moeilijk vooruit te branden is moet ik niet teveel denken eigenlijk aan de voorkant maar dat is dan net het probleem als er eens iemand is om foto's te trekken als het je dag niet is 
Gisteren ging het 1000x beter. Iedereen heeft eens een mindere dag, maar ter vergelijking
zo liep hij vroeger
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/398234_433991723295702_845835285_n.jpg
Dan kun je wel de achterhand gaan activeren maar dat heeft totaal geen zin. Begin anders gewoon elke keer met actief maken zonder aan zn hoofd te zitten. Dan begin je al veel beter.