Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verto schreef:Ik zie een paard lopen dat graag vooruit wil maar tegen wordt gehouden door de hand van de ruiter.
Verto schreef:Ook vind ik, naast je handen/armen, dat je netjes en vriendelijk rijdt.
moonshine88 schreef:Ik zou rustiger mer je handen doen hij reageerd daar erg op.. Dan maar iets minder aan de teugel. En hem laag rijden zodat hij zijn rug gaat gebruiken want dit doet hij niet, zeg je zelf ook al!!
En meer oefeningen doen dan alleen maar op hoefslag rondrijden. Voltes groot en klein, overgangen tempowisselingen zie het weinig in het filmpje en daardoor wordt hij sterker en beter rijbaar...
dyoka schreef:Ik ben het niet helemaal eens met wat hierboven wordt gezegd. Ik vind je onrustig in je handen, je lijkt een beetje te 'zagen' want het hoofd gaat telkens van links naar rechts. Je geeft aan dat hij zijn hoofd kantelt, misschien is dat omdat je te streng bent in je handen. Het beeld kan vertekenen, maar dit is hoe ik het zie. Voor de rest, puntjes geef je zelf aan. Succes.
.
tis alleen de 8e keer dat ze intensief getraind word.