Ik ben normaal gesproken niet/ nauwelijks actief op bokt, maar gezien een andere site een beetje een *poep* site begint te worden zoek ik naar een andere gezellige forum. Hopelijk kan ik die hier vinden.
Hierbij dan ook maar een eerste topic, van mijn bijrijpaardje Wietske (v. IDS 300) Nu 13 jaar

Het is een pittige merrie welke moeilijk te rijden is, tot je haar knopjes kent. Ik rijd haar nu een dikke jaar en het 1e halfjaar kwam er niet veel fatsoenlijks uit. Een hoop geruzie en miscommunicatie. Zelf was ik nog niet ervaren genoeg om zo'n hete merrie te rijden. Maar het laatste halfjaar gaat het, met een hoop ups and downs, echt lekker! Ik begin haar beter te begrijpen en dankzij een leuke en goede instructrice gaan we met sprongen vooruit. Heerlijk! Helaas staat ze al 2 maandjes stil ivm een peeskneuzing, maar met speciaal beslag de afgelopen 2 weken gaat ze steeds beter lopen en ik hoop over 2 week dan weer een lekker ritje te kunnen maken en dat ik de boel weer lekker op kan pakken!
Hierbij dan ook een paar foto's van ruw 2 maand terug, tijdens onze laatste les. Hier liep ze super en ben dan ook erg blij met de foto's!
Nogmaals, ik ben verre van een top amazone, maar ik doe mijn best!

Tempo controle en tja, dan val je bijna om xD

Tips mogen uiteraard en kritiek mag uiteraard (op een normale manier) geplaatst worden!
Bye