Maar goed, leuk leedvermaak voor jullie dus. En sommige mensen wilden rijfoto's van Trix dus, mensen, hier zijn ze!
En nu wel reageren he, al zeg je dat het een rotknol is, anders heb ik al ,die moeite voor niets gedaan.
Kijk en huiver:

Een voorbeeld van waar je been niet hoort te zijn.

Foto van een ik op Trix in de verte, kunnen jullie lekker niet zien hoe raar ik erop zit.

Dan begint ze per ongeluk een beetje na te geven.. (deed ze wel vaker hoor, maar mijn fotomaakmens kan niet zo goed timen
*boort fotomaakmens de grond in* )Je ziet ook dat Trix heel erg op haar voorhand loopt, dat komt omdat ze een "beetje" terugvalt als ze na begint te geven. Voor geen meter voor je been dus. Maar goed, dat zijn we aan het oefenen.

En nee, er horen geen waslijntjes te zijn, maar dit is gewoon de beste manier om ervoor te zorgen dat ze niet de hele tijd met haar oren in mijn neus zit.
Als ik haar lekker voorwaarts heb gaat ze vanzelf aanleuning zoeken. Toen deze foto's gemaakt werden had ze alleen niet zo'n zin. Had al een tijdje niet meer echt serieus gereden dus dan krijg je dat.

Verkeerde galop (volgens mij) Vandaar ook dat ik naar beneden kijk want ik kan niet voelen of ik in de goede galop zit. Trix heeft heel erg vlakke gangen.
Nou ja, ik hoop dat jullie "genoten" hebben.
Ik heb nog wel meer foto's maar die zijn nog veel erger en mijn uloadsite is gestorven.

:) *sorry*
*huilt* Het hoort gewoon altijd netjes te zijn ( niet dat dat bij mij zo is