Ik weet niet of het hier goed staat maar zijner nog meer bokkers met het zelfde probleem?
Het probleem dat als je iets spannend vind met het rijden bijvoorbeeld de galop, dat je jezelf van tevoren helemaal gek maakt en dat het daardoor ook fout gaat?
Zoals net,ik had les.
Alle x'en ging het Top! Geen 1 probleem,maar toen we besloten hadden om te galopperen. Ging er toch wel een spanning door me heen. Galop ging die x wel redelijk maar vandaag...
Ik had me van tevoren helemaal druk lopen maken! Niet willen eten en alles. En heb snikkend op het paard gezeten. Denken dat je flauw valt.....
De pony was super braaf, maar het lag aan mij gewoon puur de spanning die de pony overnam. Ik heb uiteindelijk 3x gegaloppeerd maar al de 3keren geen rondje volgehouden,wat wel het plan was..Ben nog zelfs achter een andere pony aan gegaloppeerd voor een rem als het fout ging, maar zelfs dat hielp mij niet gerust te stellen, ik schaam me achteraf kapot, en ben niet van plan om dit volgende week weer te doen, ik blijf nu de baas van mijn zenuwen, Maarja dat dacht ik vorige keer ook...
Het is niet mijn pony, maar m'n verzorgpony. Ben ontzettend blij dat ikhaar mag verzorgen. Ik heb gewoon te vaak gezien dat ze er vandoor is gegaan bij de eigenaar,en ook de eigenaar Heeftspanning voor galop gehad. Maar ik voel me nog steeds baketstaaf omdat ik mezelf zo kan aan stellen...
De lesgever is aardig maar pakt me goed aan!
Iemand tips?