Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WenMLove schreef:Inderdaad moeilijk te zien zo op foto's, maar wat ik er nu zo uit kan halen is dat
je netjes zit, maar dat je teugels wel wat korter mogen, dan kan je hem wat meer naar beneden vragen
en wat lichter in je handen maken. Dan vliegt ie ook niet meer bijna uit de bocht! ;p
AnoukNijhuis schreef:Hoi, dus je zegt nu dat je Toddy(de fjord) aan de teugel kunt rijden, zolang je zelf maar goed rijdt. Dit is bij deze pony echt niet het geval. Mijn instructrice(Z dressuur M springen) heeft hem ook gereden, maar haar lukt het ook niet, terwijl ze toch echt goed kan rijden.
AnoukNijhuis schreef:hoe kan ik dit topic sluiten?
blijkbaar komt hier toch niks nuttigs uit.
midgie schreef:WenMLove schreef:Inderdaad moeilijk te zien zo op foto's, maar wat ik er nu zo uit kan halen is dat
je netjes zit, maar dat je teugels wel wat korter mogen, dan kan je hem wat meer naar beneden vragen
en wat lichter in je handen maken. Dan vliegt ie ook niet meer bijna uit de bocht! ;p
Teugels korter en hem naar beneden vragen door nog korter te nenem, ik weet niet waar jij les krijgt, je hoort een paard niet op die manier naar beneden te rijden, heel slecht voor zijn rug en benen als je het op deze manier leert.