We rijden momenteel niveau 1(=L in nederland)en hebben de winstpunten bijeen voor niveau 2(M in nederland),maar ik ga het seizoen wel uitrijden in niveau 1.In principe kent ze alles wel voor een hoger niveau,maar we lopen tegen enkele probleempjes aan die we toch eerst willen oplossen vooraleer het moeilijker te maken.
Grootste probleem is eigenlijk spanning in de stap.Vooral na de galop heeft ze het héél moeilijk om de spanning te laten afvloeien,en dan verliezen we heel wat punten door een korte stap met weinig ruggebruik.
Na enkele mindere wedstrijden,gisteren 2 (te)brave proefjes gereden,en weer wel 2 keer in de prijzen,met 62% en 66%.
Ontspannen kunnen rijden,en de stap was behoorlijk,maar het miste allemaal wel een beetje uitdrukking.Daar moet ik als ruiter dus nog wat meer feeling in krijgen:in het draf en galopwerk net iets flitsender,en haar toch terug relax krijgen in de stap.
De foto's:
Black Eyed Peas:United x OOseven,6 jaar,1m75

Rondje rond de piste voor het binnenkomen

Halthouden,niet 100% vierkant

Draf op de diagonaal

Galop,iets te veel op de voorhand

Middengalop,vind ik persoonlijk een mooi beeld,moet alleen zelf meer blijven zitten

Piaffe...
Hihi,grapje.Ik denk dat we daar de keertwending om de achterhand aan het rijden waren.Vind het wel een leuke foto!
Terug halhouden

Bedankt voor het kijken,en tips en opmerkingen zijn altijd welkom.
En nog een keer een dikke merci aan de fotografe!!(giotto hier op bokt)