Grote reus laban aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DemiCruijff

Grote reus laban aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 20:03

Sinds een tijdje rij ik een paard genaamd: Laban. Deze prachtige grote kwpn ruin is 17 jaar jong. Er zijn met hem veel officiële wedstrijden gereden. Hij heeft intetnationaal gereden in de dressuur. Springen kan hij jammer genoeg niet. Ik heb verder nog geen lessen met hem gehad, maar ik ben wel zeker van plan om afentoe een lesje te nemen. Daar leren we allebei weer van. Aan mijn zit kan ook nog wat verbeterd worden, ik moet namelijk soms me handen meer dragen en me tenen naar binnen draaien.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

:wave:

Lieees

Re: Grote reus laban aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 08:32

Leuk paard! Als ik jou was zou ik hem iets lager proberen te rijden, hij loopt nu erg boven de loodlijn. Volgens mij is het paard redelijk sterk, dit zie ik aan je gespannen handhouding. Probeer echt die momenten van ontspanning op te zoeken. Les nemen is altijd goed. Heel veel succes en plezier!

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:44

Wat een leuk paard en wat leuk dat jij jouw rondjes op hem mag rijden na zijn carriere als dressuurpaard! Ik ga mee met de post hierboven. Het ziet er een beetje zwaar uit, of is dat niet zo? Heel veel succes en les nemen is altijd goed én leuk! Je kunt veel leren van zo'n paard :)

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:05

mooi paard. Je hebt je handen wat breed, dit zou heel goed kunnen komen door wat er in bovenstaande posts al gezegd wordt. Verder proberen niet zo naar dr hoofd te kijken (ondanks dat ik dat wel snap hoor haha!).
Succes ermee!

Newtotilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:11

Weer een grote ! Net als die van mij, de leukste zijn dat haha!
Probeer je boven lichaam recht boven je paard te houden dit kan je voorkomen door, door zijn oren te kijken en er natuurlijk aan te denken.
Daarbij denk ik net als de rest aan je handen en je paardje iets meer over de rug te rijden, zo laag mogelijk. Dan zal hij z'n nek kunnen ontwikkelen en waarschijnlijk nog beter gaan bewegen! succes

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:54

Wat een kanjer :D Je hebt geluk dat je hem kan rijden! Van dit soort paarden leer je het meeste :j Het ziet er al erg goed uit maar probeer hem een beetje meer in de lengte te rijden, beetje voorwaarts neerwaarts, figuren,... Maar ook een heel knap paard :)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 11:50

Moderatoropmerking:
Reactie die niet aan de regels van RT-HAW voldoet verwijderd.

Lejonhjarta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 15:35

Knap paard! Nog een beetje op je houding letten, zorgen dat je niet scheef gaat zitten. Ook niet te veel gaan vasthouden, varieer eens in halslengte tijdens het rijden. Ik zou inderdaad ook les gaan nemen met dit paard, daar kan je namelijk met zo'n goed paard in korte tijd heel veel van leren.

dieselmegan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 15:34

Julie zijn een leuke combi :)
Probeer soms wel iets rechterop te gaan zitten en je hakken uit te drukken ;)

sjantje2525

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:42

Wat een mooi paard! Probeer iets meer op je houding te letten, je benen liggen ver naar achter en je handen mogen wat meer bij elkaar :)