Grote reus laban aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DemiCruijff

Grote reus laban aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 17:47

Sinds een tijdje rij ik een paard genaamd: Laban. Deze prachtige grote kwpn ruin is 17 jaar jong. Er zijn met hem veel officiële wedstrijden gereden. Hij heeft intetnationaal gereden in de dressuur. Springen kan hij jammer genoeg niet. Ik heb verder nog geen lessen met hem gehad, maar ik ben wel zeker van plan om afentoe een lesje te nemen. Daar leren we allebei weer van.

1.
Afbeelding

lizet_lara

Re: Grote reus laban aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 17:54

probeer je handen recht op te houden :j

Frummel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:26

Zoek je goud? Naar voren kijken ziet er ook nog eens mooier uit vind ik. Ik deed het ook veel fout, Automatiek denk ik

Verder ziet er prima uit

mobart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:45

Probeer idd je handen rechtop tehouden. Maar van 1 foto is lastig te beoordelen...

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:47

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.