Het zijn er nogal veel..........
Mijn handen zouden iets naar voren mogen en mijn beugels zijn normaal 2 gaatjes langer. Hierdoor heb ik weleens de neiging om te gaan staan in de beugels. Moet dus iets meer op mijn reet zitten, vooral in de galop.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(heb het zelf ook gedaan) als ik je galop foto bekijk, dan lijkt het erop dat je niet ontspannen blijft in je (boven)benen en ook je heupen wat vasthoudt. Maar dat is een impressie
een paar keer zonder beugels aan de longe (zitles) wil ook weleens helpen, zolang je de ontspanning op zoekt, net zoals voltige in de galop
Bij het ene paard is het ook makkelijker dan de ander
(heb een keer op een Shire buiten gegaloppeerd lol)
orri schreef:als ik je galop foto bekijk, dan lijkt het erop dat je niet ontspannen blijft in je (boven)benen en ook je heupen wat vasthoudt.
Maar er word al aan gewerkt. Heb paar maanden geleden iets van 1000 euro aan vvv bonnen gekregen van werk
en heb toen heel divoza leeggekocht, waaronder ook een voltige singel. Alleen oefen ik dit normaal op pregini, want kornalijn heeft nogal (laat dat nogal eigenlijk maar weg) een hoge schoft. Maar Pregje staat nu dus stil voor onbepaalde tijd
, zal wel ff zonder beugels oefenen, thanx.Citaat:Verder leuk paard, maarreh vlekken op zijn wang, kan niet he

orri schreef:Misschien eens leuk om Centered Riding te proberen(heb het zelf ook gedaan) als ik je galop foto bekijk, dan lijkt het erop dat je niet ontspannen blijft in je (boven)benen en ook je heupen wat vasthoudt. Maar dat is een impressie
een paar keer zonder beugels aan de longe (zitles) wil ook weleens helpen, zolang je de ontspanning op zoekt, net zoals voltige in de galop
Bij het ene paard is het ook makkelijker dan de ander
(heb een keer op een Shire buiten gegaloppeerd lol)
Verder leuk paard, maarreh vlekken op zijn wang, kan niet he
Prisca schreef:Leuk om eindelijk eens rijfoto's van je te zien leuk paard ook. Wat voor een papier heeft hij?