kampioenschappen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sofie189

kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 18:17

Sorry filmpje kan niet word gedownload sorry voor dit topic
Laatst bijgewerkt door sofie189 op 11-08-12 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Leen

Re: kampioenschappen B proef 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 18:21

Ik denk dat je beugels wel meer dan 1 gaatje langer mogen :P Zelfs voor springen vind ik dit persoonlijk te kort. Je knie moet bijna aan de onderkant van de kniewrong zitten, voor springen. Voor dressuur kunnen ze dan nog enkele gaatjes langer.
Foto's zijn niet echt duidelijk, maar het lijkt alsof je een beetje streng met je handen bent. Is natuurlijk niet goed te zien vanaf deze foto's, ben dus wel benieuwd naar het filmpje.

sofie189

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 18:31

Leen_ schreef:
Ik denk dat je beugels wel meer dan 1 gaatje langer mogen :P Zelfs voor springen vind ik dit persoonlijk te kort. Je knie moet bijna aan de onderkant van de kniewrong zitten, voor springen. Voor dressuur kunnen ze dan nog enkele gaatjes langer.
Foto's zijn niet echt duidelijk, maar het lijkt alsof je een beetje streng met je handen bent. Is natuurlijk niet goed te zien vanaf deze foto's, ben dus wel benieuwd naar het filmpje.

haha dat klopt inderdaad, maar dat staat ook bij verbetering. Ik denk dat het een beetje beeld bedrog is wat ik heb die fotos inderdaad op een moment gemaakt waar ik net half weer wil staan :P het filmpje is bij 23% het schiet voor geen meter op volgensmij 1% in de minuut haha

sofie189

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 18:42

Jammer het filmpje word nu aan gegeven dat het niet kan ge download wordne vreemd!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 18:44

Ik kan het niet zo heel goed zien, maar het lijkt alsof je een beetje piano handjes hebt, probeer dus je handen wat meer rechtop te houden.

(kan ook zijn dat ik het verkeerd zie hoor doordat de foto's niet heel duidelijk zijn, dan heb ik niks gezegd xD)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 22:46

Omdat het filmpje helaas niet te zien is zet ik een slotje op dit topic.