Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tigra_ schreef:Oefenen je thuis wel eens een parcours?
Je zegt dat je nog kan sturen dus mij lijkt het handigst om te beginnen met het bepalen wanneer ze springt. Dus je rijd op een hindernis af ze gaat toch te snel maak je een volte en spring je pas als ze op jouw tempo loopt. Op wedstrijd kun je dat moeilijk doen maar thuis wel.
nee we hebben thuis niet genoeg hindernissen thuis is hij over het algemeen vrij relaxt maar op cc is hij echt verschrikkelijk druk haha bedankt
Tigra_ schreef:Oefenen je thuis wel eens een parcours?
Je zegt dat je nog kan sturen dus mij lijkt het handigst om te beginnen met het bepalen wanneer ze springt. Dus je rijd op een hindernis af ze gaat toch te snel maak je een volte en spring je pas als ze op jouw tempo loopt. Op wedstrijd kun je dat moeilijk doen maar thuis wel.
Laura_x_ schreef:Wat veel spanning op dat filmpje zeg.
Ik zou het springen achterwege laten de komende tijd en eerst gaan oefenen aan die ontspanning en de controle.
Wat zegt je instructrice?
paardjuhh123 schreef:Tigra_ schreef:Oefenen je thuis wel eens een parcours?
dat lijkt me best gevaarlijk, als de pony wil springen en je maakt net voor de hindernis een volte, dan kan het zijn dat de pony gewoon springt. het probleem is dan dat door het sturen naar de volte de pony scheef op de hindernis afrijd.