onderling wedstrijdje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marijepagter

onderling wedstrijdje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 19:16

afgelopen zondag had ik een onderlinge wedstrijd op mijn fantastische verzorgpaard! de ontspanning was erg ver te zoeken, maar we hadden toch beide proeven gewonnen met 213 en 220 punten! *\o/* toen ik haar uit de wei plukte en de knotten in haar manen deed had ze al door wat er ging gebeuren en was helemaal hyper! wedstrijd vind ze super leuk en wilt erg dan erg graag laten zien wat ze kan. jammer genoeg kan ik niet heel erg goed met haar energie omgaan. bij het losrijden was ze de hele tijd vrolijk aan het bokken en springen en werden we overal weg gestuurd... maar tijdens de proef deed ze ontzettend haar best en was ze super aan de hulpen. we hadden nog wel veel spanning omdat ze zo graag wilde maar we hebben toch een nette proef gereden en dat heb ik volledig aan haar te danken, ze deed super haar best _/-\o_
commentaar van de jury was dat het een super nette proef was en dat ik alleen wel heel erg op mijn handen moet letten die een eigen leven gaan rijden zodra er wat spanning is..
het was btw gewoon een B proefje

<3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en de protocollen
Afbeelding

Afbeelding

Sill_Monster

Re: onderling wedstrijdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:19

Netjes!!
Je moet blij zijn met die protocollen :D
Gefeliciteerd :)

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:24

Goed gedaan! Maar het lijkt er wel op dat je paard op de teugels hangt, klopt dat?

marijepagter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 19:28

op sommige momenten (vooral na de midden draf tijdens de stap en na de gebroken lijnen) werd ze heel erg sterk word ze erg onrustig met haar hoofd. tijdens de lessen los ik het op met mijn benen, maar dat durfde ik nu niet goed omdat ze zo druk was en ging dat met mijn handen doet, met dit resultaat.. daar ga ik dan ook erg aan werken

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:32

Okee, bekend probleem :-P, je bent verder goed bezig dan!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:59

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.