Niet ons favoriete onderdeel van de paardensport, maar zolang we het samen doen, doen we het wel graag.

Dubai was ingevlochten, opgeblonken, om dan tot de conclusie te komen dat de chauffeur niet kwam opdagen.
Nja, wat doe je er aan ? Het was niet ver, een uurtje in draf dus gingen we maar te voet!
Dat was niet met Dubai zijn volle goesting, dus heeft die ook beslist dat ik er maar weer af Moest en daar lag ik dan na een rodeoritje, op de asfalt! Eenmaal aangekomen op de wedstrijd bleek het dat ze te vroeg op schema zaten, dus maar snel snel ingereden en dan binnen. Nuja, Dubai zou Dubai niet zijn om ons doen te verbazen en in de ring het engeltje uit te hangen alsof hij al eerder een dressuurwedstrijd had gelopen. We behaalden alsnog 61,05 % . Hier ben ik wel tevreden mee, zeker voor een eerste keer!

Achteraf kwamen we ook te weten dat hij helemaal vast zat in zijn rug, hij deed raar de laatste tijd dus hebben we de osteopaat laten komen, alles is nu wel opgelost!

Mijn werkpunten : RUG RECHT!
leren doorzitten, hebben maar een week getraint, heb beugels 1 gaatje langer willen zetten maar ooooh pijn in de rug (rugprobleem)
Ja, door de val op straat vlak voor de proef had ik eerlijk gezegd niets kracht meer en heb ik dus ook geen moeite gedaan om hem rond te krijgen ... Dus vind ik dat HIJ dat niet slecht gedaan had. Ik had beter niet gereden na de val denk ik, maar ja we waren er nu toch dus ik dacht we zullen er maar voor gaan. Ook mn voeten zitten niet constant zoals ik ze liever zou zien maar ja, daar werken we aan
Ohja, dankzij jullie had ik tus een tok (cap) op, en als ik die niet aan had op straat , was ik dood, gewoon recht op mn hoofd gevallen. dat ik hem thuis constant ga opzetten kan ik niet beloven, maar op straat ga ik niet meer zonder, en tijdens het sspringen doe ik het tegenwoordig ook altijd! Binnenkort heb ik hem dus wrs permanent op.
Commentaar mag zeker, maar hou het aub beleefd, het gaat er hier af en toe nogal heftig aan toe en ik zou het graag leuk houden

action !