Ten eerste, leuk dat jullie mijn topic bezoeken ! Ik hoop dat jullie genieten van de foto's en mij nog verder kunnen helpen. Even een kort paspoortje
Naam: Angel
Ras: Haflinger
Leeftijd: 10
Geslacht : (nee gelukkig niet
) merrieVader: Wallenstein
Moeder: Mirabel van Arlo'
Vadersmoeder: Winterstein
Angel en ik hebben geen niveau, we rijden geen wedstrijden en gewoon voor het plezier. Ik ben momenteel niet echt bezig met een vaste oefening. Ik wil haar volledig naar mijn been gaan rijden, en dus ben ik bezig met tempo overgangen, veel voltes en af en toe een paar pasjes wijken. En ik heb les
Tips mogen altijd maar hou het lief
Mijn eigen puntjes waar ik graag aan wil werken:
- Mijn rug niet hol trekken
- Benen niet afsteken
- Tenen niet naar buiten
- Handen goed dragen
Voor de mensen met een goed oog, mijn zadel ligt idd niet goed. Dit is momenteel mijn tussentijdse oplossing, ik ben namelijk aan het wachten op mijn nieuw zadel. De kentaur elektra
Ook mijn houding is echt voor te huilen ik probeer hier echt wat aan te doen.. Genoeg gekletst! hier komen ze dan

lekker instappen in het zonnetje
het was heel erg warm, dus ik heb ook niet erg lang gereden 
Een beetje wakker worden Angel !

Na het stappen, draven. Dit is voor mijn gevoel niet zo'n fijn beeld. Ik heb mijn handen te streng.. dit was wel omdat ze even wat fanatiek was !

Ik vind dit een fijn beeld, miss iets te kort. Maar liever dit dan dat ze op mijn hand hangt..

Lekker actief

Ik had kramp

Mooie pony

Heb heel lang getwijfeld voor deze te plaatsen maar ik vind dat op bokt ook foto's geplaats mogen worden die minder uit zien
Ik vind haar mooi lopen, misschien wat te diep maar dit kan ook een moment opname zijn de foto erna liep ze heel ontspannen haha. Tips mogen zeker maar hou het lief
Groetjes