Anne & Ik!

Bij deze een fotosessie met Anna, een Arabo-Frieze merrie van 9 jaar die ik nu sinds drie kwart jaar ohz heb. Ze heeft voor die tijd menwedstrijden gelopen en had ruim een jaar stil gestaan ivm een peesblessure. Ik rijd haar dochter ook. Anna heb ik zelf beleerd en dat ging van begin af aan heel fijn. Ze heeft een onwijs goede galop, had in de laatste proef op alle galoponderdelen een 8!
We zijn bezig met sterker maken, rechtrichten, balans, verlengen van de hals.
Foto van training 2 maand geleden ongeveer:

Anna loopt ook nog SGMW samen met mijn merrie Agossie klasse 2 (Anna staat links in het span):

Ik train Anna een keer in de week, als we concours rijden komt de eigenaar met Anna 1x voor training en dan diezelfde week nog een keer voor het CC.
Ik vind eigenlijk dat we heel fijn gaan.
We hadden vorige week cc in de regen en de eerste proef (was de tweede wedstrijd maar vorige was in een afgesloten buitenbaan) reed ik 166 nadat ze heel vervelend werd en ik haar uiteindelijk in de galop even goed op haar plek gezet heb waarna ze de rest van de proef boos was. Jury vond het een super paard en zei dat als ik het temperament kon beheersen we hele hoge punten zouden gaan rijden. Tweede proef liep madame super, geen geklier en 203 punten en prijs!
Gewoon in het B overigens! Ben dus heel trots op Anna!Deze foto's zijn van een training 2 weken geleden!
1: Stappen.

2: Simpel draven.

3: Draven, fijn beeld. Mag nog iets losser in de bovenlijn. Kan aan de staart zien dat ze hier iets spanning vasthoud.

4: Draf, leuk plaatje!

5: Draf, deze vind ik heel mooi!!!!!

6: Galop gave foto!!!!!

7: Galop, wel een stoere foto!

8: Galop

9: Galop, vind ik mooi!!

10: Anna's koppie

Liefs, Nikki

Thanx DW-Dressage!