Tendance schreef:Je moet haar meer opwaarts rijden, dat los je niet met je hand op, maar met je been. Ze loopt nu namelijk te diep.
Je handen hoeven niet hoger, want dan ga je haar hoofd optillen, maar de uitwerking is juist, dat ze nog dieper zal gaan.
Verder moet je rechter op zitten, maar wat is de maat van je zadel? Je zit erg ver achterop het zadel en ik denk, dat dit zou kunnen komen, omdat het zadel te klein voor jou is of een verkeerde zitting heeft, die te snel omhoog gaat, maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Mijn handen moeten wel hoger, ik moet mijn handen meer dragen. Zegt zelfs mijn lesgever.
Opwaarts rijden moet inderdaad meer, maar daarvoor maak ik ook meer overgangen ín volte's puur zodat ze achter nét wat beter bij komt, dan gaat ze ook meer bergopwaarts lopen. Ben nog alle knopjes aan het uitzoeken, maar wil eerst haar ontspannen hebben. Ga ik boven haar tempo werken, is alles weer verpest.
Zadel is eigenlijk qua inches íets te groot, daardoor schuif ik achterin, maar met beugels langer zou het misschien niet zo zijn? Kijk van de week wel als ik daar ben, hoe het zit met 1 gaatje langer.