Vanero @ dressuurles

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xChells

Vanero @ dressuurles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 13:52

Sinds 1 juli rijd ik weer op mn toppertje. Ik hem hem al 2 jaar gehuurd , toen is er veel gebeurd (verkocht en zou eigenlijk weggaan) hij is toen toch gebleven op dezelfde stal maar ik had al een ander. Is dus niet echt een eigen keuze geweest om niet op hem door te gaan, nu kreeg ik anderhalf jaar later de keuze wel & die was zo gemaakt. Ik heb anderhalf jaar genoten van mn lieve verzorgpaardje Chells , maar Vanero is gewoon mijn maatje..

Deze foto's zijn van de les van gister, de 3e x dat ik weer op hem reed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar & tips zijn zeer welkom!

liefs x

bb260

Re: Vanero @ dressuurles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:05

Het is een beetje lastig te zien omdat de foto's van voren zijn gemaakt, maar wat ik zie is je hak lag houden. Leuke pony trouwens! Succes

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:27

Leuke pony en fijn dat je er weer op gaat rijden! De foto`s zijn idd niet heel makkelijk genomen maar je mag je hakken wat meer uitdrukken en rechtop gaan zitten (naar voren kijken) je kijkt namelijk vooral naar die mooie pony waar je op zit! Heel veel succes en plezier met hem!

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Vanero @ dressuurles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 16:26

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.