Het was weer een poos geleden dat hij gereden had, maar ja, ik vind geen verzorgster voor hem en Karolien woont nét iets te ver om hem regelmatig te rijden ...
Af en toe komt ze dus weer eens op visite en dan is het feest voor Greg, want dan gaat hij gegarandeerd een potje springen!
Er is niets liever buiten crossen in het bos wat deze oude heer van 19 liever doet.
We lassen tijdig korte pauzes tussen het springen in zodat hij kan "recepureren", hij zit ook dik in zijn wintervacht + ongetraind dus dan passen we ondanks zijn heftige reacties z'n pluimstaart en strak naar voren gerichte oren toch op, dat hij niet ineens een hartaanval krijgt
karolien rijdt hem altijd dressuurmatig warm, maar hij heeft natuurlijk niet zo een getrainde soepele spieren om in 1 klap weer te lopen zoals vroeger. Karolien en Greg doen altijd beide hun best, maar na max. een kwartier gaat Greg zich GEGARANDEERD vervelen dus dan mag hij altijd leuke dingen gaan doen. Hij is tenslotte een beetje op pensioen en dan moet je genieten, niet werken
(en genieten doet ie, als hij op z'n eerste sprongetje afrijdt
)Ik zal maar ophouden met verder typen, de kans is nu al klein dat jullie deze hoop tekst even grondig doornemen. Maar ik moest toch gewoon even kwijt hoe ontzettend trots ik op deze kleine Welsh ruin ben
Nu dus volgt-> Mijn maatje aan het werk
Haai! Ik ben Greg
Ik loop lekker te diep
Maar das niet erg, ik ben namelijk niet aan het werk want ik ben eigenlijk al met pensioen
Maar mensen die wat op me aan te merken hebben die doen maar, enkel niet constant hetzelfde zeggen want ik als oude heer hoor degene te zijn die zeurt

Maar we zijn dus aan het "werk", en hier werd net even van me gevraagd of ik een Spaans pasje wil laten zien. Ik kan met beide voorbenen passen maar als ze me dan nog eens vragen om te lopen!! Dan weet ik ineens niet meer hoe m'n 4 benen dan moeten bewegen
Baasje is ook niet zo handig met het knopje duwen, dus jammer genoeg werd de pasfoto een standfoto

Ach ja, sommige pony's zoeken nou eenmaal ook naar centjes ...

Het is omdat "baasje" m'n 2.5-jarige vriendin Vanta bij had dat er verder geen dressuur getinte foto's zijn gemaakt. Ze is daar ook even "aan het werk" geweest en ze kon niet tegelijk foto's maken (nog niet)
Hier wandelt ze weer lekker vlak voor de camera langst ...

Nou ja, al zoekend naar centjes vertrokken we in galop en konden we eens écht leuke dingen gaan doen ~~}>

Ohow NOODSTOOOOOOOP!!!!!

Ik MOET écht hoognodig POEPEN!!!!!
(zien jullie het hoopje liggen? )
Inmiddels "ontladen"
gingen we verder en deden we dat kruisje langst een paar kanten.
En hop!

Hup!

Hiiihaaaaaaa!

Uiteindelijk ging ik gewoon veel te snel voor de camera
Dus was ik van de snelheid net telkens een wazig spook

Maar ja, 't geeft een idee en deze zijn best nog gelukt. (het lukt haar steeds beter

M'n sierlijk bewegingsmechanisme mag in ieder geval wel gezien worden dacht ik zo. En jaja dames, ik ben nog op zoek naar een verzorgster en berijdster voor dit stoere lichaam en souplesse

Misschien komt het ....

.... door mijn onbegrijpelijke voorliefde voor ZAND!

... dat de potentiele verzorgsters al op voorhand afhaken

Dat moet'et hem gewoon zijn }>
Want hoe bedoel je vaak hardnekkig vuil

We hebben het reuze naar onze zin gehad, Karolien nogmaals bedankt om hem te komen rijden, ik plaats zo een mooie foto als bedanktje
)Tenminste, als daar genoeg animo voor is
En bokkers?! Willen jullie nog een charmant hoofd op een steigerende pony als extraatje? }>

)
sorry dat ik het zeg, maar het ziet er een beetje zielig uit, maar zoals je al zei, ze rijd hem zeer zelden dus dan valt dat alweer mee, gelukkig maar. En ze ziet er verder niet al te zwaar uit, dus het valt mee.
.