verslag+foto's van een boktmeetingkje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

verslag+foto's van een boktmeetingkje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 21:47

Vandaag is karolien (Angelke) weer wezen rijden met m'n Gouden Haantje, Greg Haha!
Het was weer een poos geleden dat hij gereden had, maar ja, ik vind geen verzorgster voor hem en Karolien woont nét iets te ver om hem regelmatig te rijden ...
Af en toe komt ze dus weer eens op visite en dan is het feest voor Greg, want dan gaat hij gegarandeerd een potje springen! Cool OK dan!
Er is niets liever buiten crossen in het bos wat deze oude heer van 19 liever doet. Pling

We lassen tijdig korte pauzes tussen het springen in zodat hij kan "recepureren", hij zit ook dik in zijn wintervacht + ongetraind dus dan passen we ondanks zijn heftige reacties z'n pluimstaart en strak naar voren gerichte oren toch op, dat hij niet ineens een hartaanval krijgt Haha!

karolien rijdt hem altijd dressuurmatig warm, maar hij heeft natuurlijk niet zo een getrainde soepele spieren om in 1 klap weer te lopen zoals vroeger. Karolien en Greg doen altijd beide hun best, maar na max. een kwartier gaat Greg zich GEGARANDEERD vervelen dus dan mag hij altijd leuke dingen gaan doen. Hij is tenslotte een beetje op pensioen en dan moet je genieten, niet werken Haha! (en genieten doet ie, als hij op z'n eerste sprongetje afrijdt Cool )

Ik zal maar ophouden met verder typen, de kans is nu al klein dat jullie deze hoop tekst even grondig doornemen. Maar ik moest toch gewoon even kwijt hoe ontzettend trots ik op deze kleine Welsh ruin ben Cool

Nu dus volgt-> Mijn maatje aan het werk Haha!

Haai! Ik ben Greg
Ik loop lekker te diep Schijnheilig Maar das niet erg, ik ben namelijk niet aan het werk want ik ben eigenlijk al met pensioen Haha!
Maar mensen die wat op me aan te merken hebben die doen maar, enkel niet constant hetzelfde zeggen want ik als oude heer hoor degene te zijn die zeurt Schijnheilig
Afbeelding

Maar we zijn dus aan het "werk", en hier werd net even van me gevraagd of ik een Spaans pasje wil laten zien. Ik kan met beide voorbenen passen maar als ze me dan nog eens vragen om te lopen!! Dan weet ik ineens niet meer hoe m'n 4 benen dan moeten bewegen Clown
Baasje is ook niet zo handig met het knopje duwen, dus jammer genoeg werd de pasfoto een standfoto Haha! Tong uitsteken

Afbeelding

Ach ja, sommige pony's zoeken nou eenmaal ook naar centjes ... Bloos

Afbeelding

Het is omdat "baasje" m'n 2.5-jarige vriendin Vanta bij had dat er verder geen dressuur getinte foto's zijn gemaakt. Ze is daar ook even "aan het werk" geweest en ze kon niet tegelijk foto's maken (nog niet)
Hier wandelt ze weer lekker vlak voor de camera langst ...

Afbeelding

Nou ja, al zoekend naar centjes vertrokken we in galop en konden we eens écht leuke dingen gaan doen ~~}>

Afbeelding

Ohow NOODSTOOOOOOOP!!!!!

Afbeelding

Ik MOET écht hoognodig POEPEN!!!!! *LOL* (zien jullie het hoopje liggen? )

Afbeelding

Inmiddels "ontladen" Schijnheilig gingen we verder en deden we dat kruisje langst een paar kanten.

Afbeelding

En hop! Lachen

Afbeelding

Hup! Tong uitsteken

Afbeelding

Hiiihaaaaaaa! Rock-on, dudes!

Afbeelding

Uiteindelijk ging ik gewoon veel te snel voor de camera Schijnheilig Dus was ik van de snelheid net telkens een wazig spook Clown

Afbeelding

Maar ja, 't geeft een idee en deze zijn best nog gelukt. (het lukt haar steeds beter OK dan! )

Afbeelding

M'n sierlijk bewegingsmechanisme mag in ieder geval wel gezien worden dacht ik zo. En jaja dames, ik ben nog op zoek naar een verzorgster en berijdster voor dit stoere lichaam en souplesse Cool Tong uitsteken Haha!

Afbeelding

Misschien komt het ....

Afbeelding

.... door mijn onbegrijpelijke voorliefde voor ZAND!

Afbeelding


... dat de potentiele verzorgsters al op voorhand afhaken Verward

Afbeelding

Dat moet'et hem gewoon zijn }>
Want hoe bedoel je vaak hardnekkig vuil Verward Haha!

Afbeelding


We hebben het reuze naar onze zin gehad, Karolien nogmaals bedankt om hem te komen rijden, ik plaats zo een mooie foto als bedanktje Tong uitsteken )
Tenminste, als daar genoeg animo voor is Schijnheilig

En bokkers?! Willen jullie nog een charmant hoofd op een steigerende pony als extraatje? }>


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:52

Neee, niet doen! Niet díe foto!
Maar het was inderdaad weer superleuk, die Greg wordt zo blij dat hij soms van 5 km afstand zijn mond al opendoet voor het bit Haha!.

En er lagen inderdaad veel centjes op de grond Schijnheilig.

Ik vind het echt spijtig dat ik niet meer kan komen, maar als ik uitvind hoe ik met de bus kan komen(als de site van de lijn eens werkt) dan probeer ik toch iets meer te komen dan om de 3 maanden ofzo...

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:53

leuke foto's OK dan!
en een leuke pony nartuurlijk Knipoog

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:42

ja zienn Tong uitsteken
gave foto's hoor, hij ziet er nog jong uit Haha!

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 09:00

Fantaastisch beetsje!!
En poetsen is toch juist leuk Tong uitsteken

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 09:47

geweldig zo'n beestje dat lekker in de modder gaat rollen!

Ziet er trouwens goed uit met rijden, hoe oud is ie?

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 09:54

Ziet er helemaal niet verkeerd uit voor zo'n oud baasje!

Kom maar op met die extra foto!!! Haha! }>

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 10:11

Leuke foto's

Je ziet zelfs verschil.......tijdens het springen loopt hij veel opgerichter dan daar voor. Ik weet zeker dat jullie beestje zich ontzettend lekker voelt
Met of zonder zand hahaha

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 10:49

wat een goede springen zeg,

zo'n oude viezerik van 30, staat ook bij bel op stal. Die schuurt zelf met de voorkant van zijn hoofd over de grond, om maar zo vied mogelijk te worden. En wie kan hem dan weer schoon maken, ja hoor m'n moeder en ik Haha!

Waarom vinden die witte pony's het altijd zo leuk om in de modder terollen, helemaal als ze nat zijn?

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 10:50

op mijn vorige manege stond ook een oude pony van 32, die mocht nog een keer een wedstrijdje meedoen met springen. Echt hard dat dat beestje ging, met zo'n klein ruiterjte op zijn rug. Hij moest na het springen weer naar stal voor dat hij de barage in moest, anders werd hij te druk. Hij heeft mooi alle grote pony's eraf gesprongen.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 10:54

Deze ouwe sok Knipoog is 19 jaar. En toen we terug op stal aankwamen, ging hij direct terug rollen, dus zag hij zwart. Volgens Laura gaat hij nu terug spierwit zijn. Gisteren was het geel er ook al snel af.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 11:16

angelke schreef:
Deze ouwe sok Knipoog is 19 jaar. En toen we terug op stal aankwamen, ging hij direct terug rollen, dus zag hij zwart. Volgens Laura gaat hij nu terug spierwit zijn. Gisteren was het geel er ook al snel af.


En dat is dus ook zo, enkel z'n manen zagen er vanochtend nog wat gekleurd uit, maar voor de rest is hij over heel z'n lichaam weer helemaal proper, zonder poetsen! Haha! (zal straks een foto maken als bewijs Cheese! )

Hij zit nog wel vol stof, maar dat hoort bij weidepony's. Schijnheilig Haha! Tong uitsteken

Ik zal zo eens die charmante foto's plaatsen van karolien }>

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:55

IK zou zeggen je had een witte pony erg leuke foto's maar waarom geen cap op is daar een reden voor? Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 13:15

Whahahaha wat schattig die vieze foto's! wel een leuk paardje trouwens!!!

.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:25

Leuk paardje zeg.
Alleen vind ik Angelke te groot voor hem, sorry dat ik het zeg, maar het ziet er een beetje zielig uit, maar zoals je al zei, ze rijd hem zeer zelden dus dan valt dat alweer mee, gelukkig maar. En ze ziet er verder niet al te zwaar uit, dus het valt mee.

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:01

oh...... wat een schatje Lovers

Samoeray (L)

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:13

hij is best wel leuk maar waarom doe je geen cap op owjaals je gaat springen moet je je handen wel naar voren doen want, zo gaat het springen moeilijker voor je pony en je pony hoeft toch ook niet in de krul te lopen

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:23

Wat een geweldig beestje hij's echt leuk! loopt wel mooi he (alsie niet te diep gaat) ja is goed gekeurd haha.. (zal zeker wel lang duren voordat je hem weer schoon had)
Groetjes Laurie

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:03

eeej,
wat een poepie!!
Hoeveel geld heeft ie al gevonde?? Tong uitsteken
Maarja..
kixx paardje
Greetzz Lau

~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:04

Onwijs leuke foto's vooral dat verhaal er ook bij haha:D Wat een lol! Voroal dat stukje van ik zoen nog een verzorgster, zie dit mooie lichaam souplesse en hahaha tof:D Leuke foto's! kus BounceBabe

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:47

pearl_tje schreef:
IK zou zeggen je had een witte pony erg leuke foto's maar waarom geen cap op is daar een reden voor? Haha!


Ja Bloos , ik was de dag ervoor op de manege blijven slapen en was mijn sleuteltje van mijn kast vergeten, dus tja, dan had ik ook geen cap die ik mee kon nemen...

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:50

Cinzano schreef:
Leuk paardje zeg.
Alleen vind ik Angelke te groot voor hem, sorry dat ik het zeg, maar het ziet er een beetje zielig uit, maar zoals je al zei, ze rijd hem zeer zelden dus dan valt dat alweer mee, gelukkig maar. En ze ziet er verder niet al te zwaar uit, dus het valt mee.


Ik zou je vriendelijk uitnodigen, als het mijn pony was. Een half jaartje geleden ging ik nog eens langs, na lange tijd, en de buurman keek. Hij had een tijd niet gewerkt, en sprong de sterren van de hemel Lachen. De buurman zei ook dat het lang geleden was dat hij hem nog zo gezien had. Hij was zo blij en gelukkig, ik kan hem amper houden, en tijdens dressuur gaat hij uit verveling inderdaad centjes zoeken, en dat is op te lossen, maar altijd als ik doorheb dat Laura een foto gaat trekken gaat hij sterren of centjes zoeken Bloos! .
En het is een supersterke pony, die oortjes bleven maar alle kanten opgaan, en trippelen en rondspringen. Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:02

Kom maar op met die foto ~~}>
Hij springt wel cool zeg Cool
En zo mooi aan de teugel (laten we dat te diep lopen ff uiten Knipoog )
Ik vind het helemaal niet zielig, Karolien weegt heus niet veel, en Greg is een sterke pony!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:30

leuke foto's joh !!
dat beestje heeft er lol in om te lopen zeg!!
maar ik vind niet dat ze er te zwaar voor is hoor.
wel groot.. maar vind het niet storen ofzo..je ziet vaker zulke op kleine shetjes lopen..dit zag er echt tof uit !!

Karaat_the_newforest op Instagram

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:43

llleoni schreef:
hij is best wel leuk maar waarom doe je geen cap op owjaals je gaat springen moet je je handen wel naar voren doen want, zo gaat het springen moeilijker voor je pony en je pony hoeft toch ook niet in de krul te lopen


Dat is dus inderdaad wat ik niet wil, dat in de krul lopen, hij gaat snel achter de teugel lopen, dus los ik dat op met mijn benen, vanvoor vang ik hem gewoon normaal op.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers