Sinds 2 maanden ben ik trotste eigennaar van een mooi, maar ook ontzettend lief paard.
Sinds kort ben ik wat verder gegaan in de dressuur, ik rij zelf M niveua, maar omdat ik niet weet wat mijn paardje allemaal kan, dus we beginnen rustig aan. Het is een ontzettende dondersteen onder het zadel, in het begin gaat die je uitproberen, doet die mij bij ook nog steeds
, maar ik geef niet op, we gaan gewoon door. Dus we hebben al behoorlijk wat momenten gehad, zo af en toe eens lekker steigeren...
maarja het hoort er allemaal bij, en ik weet natuurlijk niet wat meneer kan, dus boos worden doe ik niet. Het is een kruizing ; Fries x Kwpn, en het friesche bloed merk je goed met rijden, hij kan ontzettend mooi lopen, mooi zijn beentjes in de lucht gooien, en vooral als die mij aan het uitproberen is, dan gaat die lekker showen
Mijn verbeter punten
- Naar voren kijken, en niet zo naar beneden.
- Hakken omlaag houden.
Maar het is moeilijk om jezelf te conentreren, omdat ik weet dat die zo kan steigeren.
Hier even wat informatie voor de mensen die heb niet kennen.
Naam ; Mistery
Geslacht ; Ruin
Ras ; Kruizing : Fries x Kwpn
Schofthoogte ; 1.58 M
Leeftijd ; 15 jaartjes jong
Niveau ; B dressuurGenoeg gelult, hier de foto`s
Voordat ik commentaar ga krijgen, zonder cap is eigen risico, en met gympies rijden ook.
Over deze knappe man heb ik het

Beginnen met rustig instappen.

Vind dit persoonlijk een hele mooie foto, alleen ik moet voor me kijken

Stelling vragen, voor een volte.

Fijn beeld, en dat beentje

Beginnen met een drafje, dat beenwerk!!

Ontspannen drafje.

Dat voorbeentje

Weer stelling vragen voor een volte.

Fijn beeld! Alleen voor me kijken

Vind dit zelf een ontzettende mooie foto!

Eventjes iets langer geven.

En soms ... hebben wij ook dit soort momenten...
Dan heeft meneer geen zin meer.
Ben beniewd wat jullie van de foto`s vinden,
Hou het alsjeblieft een beetje aardig, ik weet niet wat hij allemaal kan natuurlijk.